-Tommy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei. Da er tiden kommet for å skaffe seg ny tv som skal være i kjellerstuen. Den bør være på rundt 40" Skal ha full-hd Har maks 20k å bruke. Tv'en kommer til å bli brukt for å spille playstation 2 og 3 på, kommer også til å koble pc på. Noen tips? Takk på forhånd Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Du kunne jo meldt deg på powerbuy på avforum Men du må forte deg da, bare 2,5 timer igjen til fristen går ut Da får du den nye Samsung 40" M86 for 15800,-. Det er vel den beste tv'en for øyeblikket. Endret 22. april 2007 av Samojed Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Powerbuy rakk jeg ikke Noen andre tips? Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvis ikke du skal henge tv'en på veggen ville jeg heller gått for KDS 55A2000 Vet ikke om du er kjent med disse her, men det er altså en bakprosjeksjon-skjerm. Så den er ikke så slank, måler 37cm i dybden, så man kan ikke henge den på veggen. Men den er jo 55 tommer da.. . Denne skjermen er bare helt konge i min mening. Bedre bilde enn dette får man ikke, hverken på plasma eller LCD. 2,5 ms responstid og 10000 i kontrast også på den. Genialt til kjellerstua di.. Ser den koster 23 046,- nå, men jeg er ganske sikker på at det går an å prute den ned i 20000,-, hvis ikke enda lavere. Den går jo tross alt for 12000,- i England nå om dagen. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis ikke du skal henge tv'en på veggen ville jeg heller gått for KDS 55A2000 Vet ikke om du er kjent med disse her, men det er altså en bakprosjeksjon-skjerm. Så den er ikke så slank, måler 37cm i dybden, så man kan ikke henge den på veggen. Men den er jo 55 tommer da.. . Denne skjermen er bare helt konge i min mening. Bedre bilde enn dette får man ikke, hverken på plasma eller LCD. 2,5 ms responstid og 10000 i kontrast også på den. Genialt til kjellerstua di.. Ser den koster 23 046,- nå, men jeg er ganske sikker på at det går an å prute den ned i 20000,-, hvis ikke enda lavere. Den går jo tross alt for 12000,- i England nå om dagen. 8452681[/snapback] Konge-TV. Sitter faktisk og bruker den som PC-skjerm nå. Har fylt hele skjermen, bortsett fra ca 15 mm i hver side (ikke noe problem med å være nærsynt da). TV-bildene er fantastiske, til og med på de fleste analoge sendingene. Det er det mange andre HDTV'r som sliter med. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis ikke du skal henge tv'en på veggen ville jeg heller gått for KDS 55A2000 Vet ikke om du er kjent med disse her, men det er altså en bakprosjeksjon-skjerm. Så den er ikke så slank, måler 37cm i dybden, så man kan ikke henge den på veggen. Men den er jo 55 tommer da.. . Denne skjermen er bare helt konge i min mening. Bedre bilde enn dette får man ikke, hverken på plasma eller LCD. 2,5 ms responstid og 10000 i kontrast også på den. Genialt til kjellerstua di.. Ser den koster 23 046,- nå, men jeg er ganske sikker på at det går an å prute den ned i 20000,-, hvis ikke enda lavere. Den går jo tross alt for 12000,- i England nå om dagen. 8452681[/snapback] Konge-TV. Sitter faktisk og bruker den som PC-skjerm nå. Har fylt hele skjermen, bortsett fra ca 15 mm i hver side (ikke noe problem med å være nærsynt da). TV-bildene er fantastiske, til og med på de fleste analoge sendingene. Det er det mange andre HDTV'r som sliter med. 8495633[/snapback] Hvor langt sitter du unna? jeg hadde tengt på den tvèn jeg å men har ikke mulighet til å sitte mere enn 2,5-2,8 meter unna så tviler sterkt på at det lar seg gjøre Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Når jeg er alene hjeme, er jeg på kino.... Da sitter jeg i en liggestol, med føttene ca 50 cm fra skjermen. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Når jeg er alene hjeme, er jeg på kino.... Da sitter jeg i en liggestol, med føttene ca 50 cm fra skjermen. 8498825[/snapback] da regner jeg med at du ser på HD DVD eller BR eller? hvr langt unna sitter du når du ser på SD tv sendinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå