Anonym5656 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei! vet det er mulig å få internett på dataen via bluetooth fra telefonen, men er det mulig andre veien? altså, dataen deler internetten over bluetooth til telefonen? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det tror jeg ikke, i alle fall har jeg aldri hørt om det. Hvis det mot formodning skulle være mulig, tror jeg det må være på symbian- eller palm-telefoner. Vanlige mobiltelefoner uten avanserte operativsystem kan jeg aldri tro vil få til noe sånt ;-) Hvorfor i alle dager skulle du ønske å gjøre det, forresten? Mvh Pål, Telekiosken Bryne Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) "Hvorfor i alle dager skulle du ønske å gjøre det, forresten?" Om man ikke har datakabel, og vil surfe på internett med PCen på hytta f. eks.? Edit; Ah, blunder. Jeg tenkte feil vei Endret 23. april 2007 av OML Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hvis det er sånn at du har internett ved hjlp av adsl eller .no på hytta - hvorfor vil du da surfe på mobilen? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) hvorfor? fordi da kan jeg teste wap-sider o.l. uten å bruke penger på det edit: Det finnes sikkert programvare for mac-en til dette også, men blir noe annet å se det direkte på mobilen. Endret 23. april 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det er mulig på endel nokia telefoner i hvertfall. Men det er absolutt ikke lett å gjøre. Søk litt på google så finner du en del info om det. Husker jeg fikk det til på min 6260, men jeg brukte nesten en hel dag på å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Rart at dette ikkje er testa oftare av folk. Sjølvsagt avgrensa nytteverdi, men kvifor skulle det ikkje gå an å surfe på mobilen gratis når ein er heime? Tilkopla adsl via pc'en, bluetooth-komm via mobil og pc, fri testing av Opera Mini. Det burde teknisk sett ikkje vere umogleg å få til, og eg kunne gjerne tenkt meg linkar, evt stikkord å søkje etter på google for å finne måtar å få det til på. Er så mange "løysingar" på korleis bruke mobilen som modem osv., druknar i dei. Godt å høyre at det er nokon som har fått det til då, i alle fall. Anders Ø Endret 13. juni 2007 av Slettet-sXUHvn0e Lenke til kommentar
joackim Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du kan bruke telefonen som modem over bluetooth, men andre veien så blir det evt. WLAN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Merkeleg. Nokon som har ei forklaring på kvifor det ikkje let seg gjere å bruke blåtann? Anders Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Er det noe ála GnuBox som du har i tankene? edit: For S60 3rd Endret 13. juni 2007 av Jackemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Der har vi det, veittu! Takker! Kan hende det ikkje er tingen for å få det til på min telefon (nokia 6300), men kanskje det er jo ein stad å starte. Goodie. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå