larsi111 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) hei. Pappa`en min trenger litt hjelp i jobben sin. jobben er å redigere fram en film. han har gjort dette før, men i dag ble det en feil. feilen kom når han skulle lagre prosjektet. han kom opp til 71% (98,7 mb/144,9 mb) der kommer han ikke lenger, han har prøvd 4 ganger, men det stopper der hver gang. er det noen som kan hjelpe han?? han lurer på noe til også. det tar ca. 50 min å lagre film-fila. -er det noe han kan gjøre for at dette går fortere? det er ganske kornete bilde også.(han bruker Windows Movie Maker) - er det noe han kan gjøre for at han får bedre bilde? håper noen svarer. han må bli ferdig snart..... Endret 22. april 2007 av larsi111 Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) hei =) jeg har holdt på en del med movie maker. husk på at forhåndsvisningen blir ganske kornete, men at resultatet blir bra (hvis du velger video med høy kvalitet i allefall). du kan prøve å klippe vekk halvparten av filmen, lagre det halvferdige prosjektet, åpne ett nytt og lime inn det andre. Da kan du fikse en og en om gangen, for da blir ikke filene så store. Da kan du jo evt. sette dem sammen en gang til etterpå, når begge bitene er i "vanlig" format, og ikke mwmms-filer (moviemakerprosjekter) dette vil nok redusere kvaliteten litt, men det er den eneste måten jeg kommer på... (har opplevd dette før, og da funket dette trikset) LYKKE TIL! (håper jeg ikke posta for seint) add: video med høy kvalitet finner du under "flere alternativer" før du setter i gang lagringen. Det er flere ulike der, men jeg klarer ikke se forskjell på dem. Jeg pleier å bruke en av de nederste som det står PAL på. den er bra. Endret 24. april 2007 av kr0401 Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 hei =) jeg har holdt på en del med movie maker. husk på at forhåndsvisningen blir ganske kornete, men at resultatet blir bra (hvis du velger video med høy kvalitet i allefall). du kan prøve å klippe vekk halvparten av filmen, lagre det halvferdige prosjektet, åpne ett nytt og lime inn det andre. Da kan du fikse en og en om gangen, for da blir ikke filene så store. Da kan du jo evt. sette dem sammen en gang til etterpå, når begge bitene er i "vanlig" format, og ikke mwmms-filer (moviemakerprosjekter) dette vil nok redusere kvaliteten litt, men det er den eneste måten jeg kommer på... (har opplevd dette før, og da funket dette trikset) LYKKE TIL! (håper jeg ikke posta for seint) add: video med høy kvalitet finner du under "flere alternativer" før du setter i gang lagringen. Det er flere ulike der, men jeg klarer ikke se forskjell på dem. Jeg pleier å bruke en av de nederste som det står PAL på. den er bra. 8457268[/snapback] takk for at du svarte Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 HAr du testet det? virket det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå