Cowboystrekk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kommer til å bli noen langturer på kryss og tvers i Norge de neste ukene, kommer bl.a til å krysse valdresflye flere ganger, men ser den er nattestengt mellom 20.00 og 08.00, hva skjer da om jeg passerer det ene bompunktet litt før 20.00, blir jeg sperret inne og må ringe 175? Kjører brøytebilene over og sjekket før kvelden er omme eller venter de ved bommen til alle har passert? Har aldri vært borti problemstillinga før så vet ikke om det er lurt å komme i god tid før 20.00? Mulig denne er feilpostet men ante ikke hvor jeg skulle poste den. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når bommen blir stengt så kjører de en tur over strekningen for å være sikre på at ingen biler står fast mellom bommene. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ok, takker, kan man bli stående lenge å vente da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ok, takker, kan man bli stående lenge å vente da? 8447960[/snapback] Nei, du må kjøre forbi bommen før kl. 20.00, da stenges den og følgebilene kjører etter som siste "mann".(begge veier) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ok, takker, kan man bli stående lenge å vente da? 8447960[/snapback] Nei, du må kjøre forbi bommen før kl. 20.00, da stenges den og følgebilene kjører etter som siste "mann".(begge veier) 8448071[/snapback] Ok, takker, hørtes bra ut, så kan jeg ta meg litt bedre tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå