Gå til innhold

Omtale av Splinter Cell (Xbox)

Anbefalte innlegg

Det har vært mange spill vi har sett frem til i år, men ingen så mye om Splinter Cell. Når det nå endelig har kommet har vi tatt oss god tid til å grundig sette oss inn i spillet. Spillet er en nytelse, grafikken og spillbarheten er bunnsolid, sannsynligvis den beste i et konsollspill noensinne, og blant det beste som noensinne har blitt prestert i et spill. Alle som eier en Xbox er pliktet til å ha dette spillet.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

har nettop spilt gjennom splinter cell på pc, og jeg må si at det var nokså likt opp mot anmeldelsen din. jeg ville kanskje ikke vært så begeistret som deg for alt, men det blir litt urettferdig å vurdere andre spill etter du har spilt doom3 :D

i pcversjonen har de lagt til en save anywhere-funksjon, noe som gjorde spillet latterlig enkelt. men alt i alt, splinter cell var et breath of fresh air, det gjør alltid godt med variasjon.

så var det halo da... anytime soon anyone???

Lenke til kommentar

ja, jeg SÅ at det var omtale av splinter cell til Xbox, men jeg nevnte det som en sammenligning, at omtalen til xbox kunne ha passet til pcversjonen også :roll:

når skal gamer.no ta den store showdownen "PC VERSUS XBOX!!!" ?

det hadde vært intresann lesning!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...