Bimmelom Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei. Jeg har i det siste fått ganske så lyst på en sånn lys brun bukse med ruter på. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i ? Så en bukse til 1049,- mener jeg for ikke så lenge siden, og angrer bittert på at jeg ikke kjøpte den. Noen som har noe peiling ? Bor foresten i Bergen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Vet ikke om det er helt det du er ute etter, men jeg kjøpte denne på H&M i sommer, kostet 298,-. Den er riktignok veldig lys brun/beige, eller noe slikt. Endret 22. april 2007 av Redline Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det er noe innen det ja. Gjerne mer markerte ruter hvis du skjønner. Men det er hvertfall slik som på bildet jeg er ute etter Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hva med å prøve en sportsbutikk og høre om de har golf-bukser.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 sett det i de fleste butikker i det siste. Kan ikke nevne noen spesifikt men mener du finner det lett hvis du har et senter med noe annet enn cubus Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg ville prøvd Carlings! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå