Brusfantomet Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hallo der, jeg har et Asus A8N32-SLI Deluxe, det erstattet mitt nylig avdøde A8N (vanlig sli brikksett, ikke 16 X) som døde plutselig. Det gamle A8N kortet hadde en veldig effektiv viftekontroll som gjorde at stoc kjøleren til x2 4400+ gikk veldig rolig, mellom 600 og 1400 rpm. Med det nye A8N32 kortet spretter den mellom 1200 og 3300 rpm. har lett etter Q-fan innstilingene in bios på det nye kortet, og det eneste som kommer opp er mulighter for å slå det av og på. cpu ligger på ca den samme temperaturen som den gjorde på det gamle kortet. har 1303 bios på det nye kortet, og C'n'Q er av nå og var av på det gamle kortet. finnes det noen annen måte å få pcen stille igjen enn å kjøpe en ny cpu vifte? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Viftekontroll er en mulighet. men om det fungerer med et eller annet i bios blir jo dette lettere. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Har en zalman CM-MFC1 (4 trinnløse kanaler og 2 0v/5v/12v kanaler) som jeg kan bruke ja, men tenk omprosessoren blir alt for varm, da vil den hindre kjølingen mye. har også brukt AS 5 på proessoren. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har en zalman CM-MFC1 (4 trinnløse kanaler og 2 0v/5v/12v kanaler) som jeg kan bruke ja, men tenk omprosessoren blir alt for varm, da vil den hindre kjølingen mye. har også brukt AS 5 på proessoren. 8447642[/snapback] Neida, det blir den nok ikke, det er bare og følge med på temperaturene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå