Gå til innhold

Hva synes dere om det nye forumet?

Espen F

er det nye forumet bedre enn det forrige?  

1. 1. er det nye forumet bedre enn det forrige?

• ja
      35
    • nei
      11
    • bare jeg får hjelp med å få cs til å virke så dr!ter jeg i hvordan forumet ser ut..
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg likte det forrige bedre. liker ikke navigasjonen her. f.eks bår jeg står i denne posten er det umulig å gå til off-topic. jeg kan gå til annet i off-topic, men ikke til off-topic. det er litt synd :(

Dessuten så er frames død :-( jeg likte frames versjonen veldig godt.

/me vil ha tilbake frames!

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en Siste meldinger-funksjon i forum-menyen på venstre side (hardware-skinnet), eventuelt en annen plass den kan nås uansett hvor man er i forumet.

Er ellers fornøyd. Er en del små-feil, men det blir selvsagt ordnet. Må tåle litt små-feil ved en slik endring!

Er det andre som synes smilyene er dårlige? Hos meg er de veldig uklare og..hakkete? De gamle så mye finere ut.

EDIT: skriveleif

Lenke til kommentar
jeg likte det forrige bedre. liker ikke navigasjonen her. f.eks bår jeg står i denne posten er det umulig å gå til off-topic. jeg kan gå til annet i off-topic, men ikke til off-topic. det er litt synd :(

Dessuten så er frames død :-( jeg likte frames versjonen veldig godt.

/me vil ha tilbake frames!

Har varslet amund om akkurat det.

Skulle gjerne hatt en Siste meldinger-funksjon i forum-menyen på venstre side (hardware-skinnet), eventuelt en annen plass den kan nås uansett hvor man er i forumet.  

Er ellers fornøyd. Er en del små-feil, men det blir selvsagt ordnet. Må tåle litt små-feil ved en slik endring!

Er det andre som synes smilyene er dårlige? Hos meg er de veldig uklare og..hakkete? De gamle så mye finere ut.

EDIT: skriveleif

Det skal amund sette opp senere...han skal først få templates til søstersidene opp å kjøre.

Lenke til kommentar

Det er raskt, det må jeg si. Fremdeles endel saker og ting som er litt dårlig. f.eks så må jeg lese hele tråden hvis jeg har lest den før. Fr så ble de postene jeg hadde lest skjult når jeg klikket meg inn på en tråd. Nå må jeg drive å huske hvor i trådene jeg er, det blir for mye for hjernen min. Det er egentlig det jeg savner mest. Også de gamle smilyene da :p

Lenke til kommentar

Det er jo bare en farge på alt jo! Ikke som før når annenhver post var grå.

Nei.. Jeg likte det gamle Mye bedre!

Og så har du ikke HW.no på sidene sånn at du bare kan klikke deg inn der lengre, forumet dekker jo hele skjermen nå. Dette ble for fancy for meg! Alt var mye bedre før!

Og så den der varsle svar burde jo vært ulovlig! SPAM!

Lenke til kommentar
jeg likte det forrige bedre. liker ikke navigasjonen her. f.eks bår jeg står i denne posten er det umulig å gå til off-topic. jeg kan gå til annet i off-topic, men ikke til off-topic.

"Gå til:" nederst, der kan du gå til alle kategoriene i Off Topic.

Lenke til kommentar
jeg likte det forrige bedre. liker ikke navigasjonen her. f.eks bår jeg står i denne posten er det umulig å gå til off-topic. jeg kan gå til annet i off-topic, men ikke til off-topic.

"Gå til:" nederst, der kan du gå til alle kategoriene i Off Topic.

Nei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...