Homer simpsons Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Har en stasjoner intel pc som jeg prøvde å spille battalefield2 på. Etter å ha spillt en halvtime skrudde dataen seg av uten forvarsell. Jeg må vente litt for og kunne skru den på igjen. Da tar det lang tid før det står at prosesoren eller cpu'en er overopphetet og at jeg må trykke F4 for a fortsette. Etter dette skjedde det ikke igjen før to dager etterpå og nå kan den ikke stå på mere enn 5 minutter før den skrur seg av igjen, og da kan den bare stå på uten å jobbe med noe. Er dette virus eller har jeg ødelagt noe i dataen når jeg spillte battlefield 2, som er et spill som krever endel av dataen ?? dette har ALDRI skjedd før takk for alle svar Endret 22. april 2007 av Homer simpsons Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når får du denne advarselen? Sjekk at viftene i pcen virker som den skal. Muligens en skikkelig støvrengjøring trengs også? Lenke til kommentar
Homer simpsons Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 denne advarsellen kommer opp når jeg skrur dataen på igjen har prøvd å ha kabinettet åpen for å ha ordentlig sjølig, og alle viftene funker, nå ser det nesten mere ut som et virus. Lenke til kommentar
molland Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei Selv om du ikke kan se noe støv så er det nok noe som kanskje legger seg der du ikke ser det. Det kan være store mengder med støv i en pc, bruk trykkluft på boks, ikke kompressor pga den avgir fuktighet og heller ikke støvsuger. Er vel heller ikke bra å ha pc'en helt åpen, da er det jo beine veien inn for støv. Bruk trykkluft boksen loddrett, IKKE riste boksen og kun i korte støt:) Biltema og clash ohlson selger slike blant andre. Frode Lenke til kommentar
Homer simpsons Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hei Selv om du ikke kan se noe støv så er det nok noe som kanskje legger seg der du ikke ser det. Det kan være store mengder med støv i en pc, bruk trykkluft på boks, ikke kompressor pga den avgir fuktighet og heller ikke støvsuger. Er vel heller ikke bra å ha pc'en helt åpen, da er det jo beine veien inn for støv. Bruk trykkluft boksen loddrett, IKKE riste boksen og kun i korte støt:) Biltema og clash ohlson selger slike blant andre. Frode 8447515[/snapback] ok, takk skal prøve det. jeg hadde kabinettet åpent kun for å være sikker på at den får nok luft, hadde det ikke sånt mere enn 5 min. hjeler det å blårse eller bruke støvkost? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du må ha trykkluft. Kompressor funker det og. Med og uten vannavskiller. Den gjør mindre skade enn alt støvet som gjemmer seg, det er sikkert. bare passe på å ikke kjøre et så jævli høyt trykk Støvkluter/børster er statiske og anbefales overhode ikke! Støvsuger er ikke å anbefale, da den ikke får ut støvet som sitter "gjemt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå