Inc Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg har fra før A, B og C men vet ikke om jeg skal hive meg på CE eller BE. Jeg har vært innom all teori som en får til klasse CE men teorien til BE vet jeg ikke noe om. Noe dele Info? Edit: Vil vite hva som er av teori på BE. Endret 22. april 2007 av regga Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har fra før A, B og C men vet ikke om jeg skal hive meg på CE eller BE. Jeg har vært innom all teori som en får til klasse CE men teorien til BE vet jeg ikke noe om. Noe dele Info? Edit: Vil vite hva som er av teori på BE. 8447307[/snapback] Ingen teori whatsoever, bare en praktisk prøve: Forskrift om trafikkopplæring og førerprøve Du må vel antakelig ha noen obligatoriske timer og obligatorisk kurs i sikring av last også.. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 For å få BE-lappen så må du igjennom laste/stroppekurs, noe teori, kjøretime + oppkjøring såvidt jeg vet. Det jeg fikk fortalt er at boten for å kjøre med for stor henger uten BE lappen er dyrere enn å ta BE lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå