Bruker-93156 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg sitter å vurderer om jeg skal kjøpe Mavic Ksyrium ES eller Mavic Cosmic Carbon Jeg har mulighet til å kjøpe ES for ca. 2k mindre enn Cosmic. Noen som har erfaring ang. fare for å ødelegge Cosmic lettere enn ES? Er ES bedre, med tanke på at det er sterkere? Noen tanker om dette noen? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Etter min "erfaring" så ville nok jeg tatt MAVIC KSYRIUM ES fordi det er det mest gjennomtenkte og det mest holdbare kontra Mavic cosmic carbon. Jeg ville også sett litt på http://www.amclassic.com/ sine felger attpå til. Colnago Jeg år ut i fra at dekke blir brukt på vanlig vei dekke? Hva sykkel har du og hvor mye veier du? Det kan være ganske avgjørende. Vertfall på tyngden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Trønderske veier. Jeg er 1.70, veier et sted mellom 60-70 kg. (Er meget tynn) Har Bianchi 982 Carbon Lugged Jeg satser hardt, men tror ikke jeg tar sjangsen på Carbon. Lett for å ødelegge og umulig å "rette opp". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå