Ragley Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg skulle gjærne hatt litt hjelp til å sette sammen en pc til videoredigering... Nå er det ca 3-4 år siden jeg oppgraderte min pc så er helt blank på hva som er inn... Pcen skal i hovedsak redigeres HD filmer på. Jeg har -+4k og trenger HK, prosessor (boxed), ram, og skjermkort. Etter mine kalkulasjoner så trenger jeg ikke noe sykt skjermkort siden jeg ikke er noen gamer.... Noen som kan plukke ut noe interesant?? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hm. Problemet er at videoredigering er veldig krevende. Du bør ha en OK prosessor, og minst to GB minne. Da har du for lite penger. Derfor blir det vanskelig å anbefale noe som blir "bra", men du har rett i at du ikke trenger et dyrt skjermkort. Du kan godt legge deg på litt over 600 kroner. Lenke til kommentar
Ragley Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg kan jo selfølgelig selge det jeg har fra før å da tipper jeg at jeg når opp til 6k. Amd athlon 3000+ 1gb ram Epox hovedkort radeon skjermkort. Får vel en 1000lapp for det kansje?? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 du tuller nå? Redigeringspc for HD til 4000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå