NothinDoin™ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg trykker på Counter Strike Ikonet' men ingenting sjer! Noen som vet hvorfor , og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Her en det jeg har skrevet i et annet forum : Heisan! Når jeg trykker på spill programmet (steam) så kommer det et time-glass der pilen er. Deretter skjer det ingenting! Så trykker jeg Ctrl+Alt+Delete går på prosesser , avsluter programmet (steam) og prøver å gå inn på det igjen.. Så updater den i ca 30.sek og deretter skjer det ingenting. Jeg slår av pc'n , men før den slåes av må den lukke et "hidden window (steam)" Har avinstalert det og instalert det igjen på en annen disk , men det fungerer ikke... Noen som vet hva det kan være og åssen jeg kan fikse det? Håper på raske svar! Endret 26. april 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hvis ikke jeg tar feill, så er det også sånn bildeicon.. men jeg vet ikke skjer det ingenting når du treykker på den? hvorfor bruker du ikke bare steam? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Fikk det til xD Bare trykk Ctrl+Alt+Delete , gå på prosesser og avslutt steam.exe . Da skal det funke:) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Oisann* Det kommer bare sånn update sak og når den er ferdig med å update så skjer det ingenting..... Hvorfor? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Prøv å slett SteamUI.dll og ClientRegistry.Blob i Steam-mappen din og restart Steam. Er du en profesjonell "gamer"? Lenke til kommentar
Logiyou Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg trykker på Counter Strike Ikonet' men ingenting sjer! Noen som vet hvorfor , og hva jeg kan gjøre for å fikse det? 8447087[/snapback] Fordi du jhar instalert spillet på 1 plass, også har du flyttet det til en annen plass, også har du ikke opptattert ikonet!! derfor!! Det skjedde på meg en gang! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Er du en profesjonell "gamer"? 8466291[/snapback] Akkurat det tror jeg han motbeviste med spørsmålet sitt? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Er du en profesjonell "gamer"? 8466291[/snapback] Har spilt i rundt 3 år nå , så begynner vel å bli litt god.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Er du en profesjonell "gamer"? 8466291[/snapback] Akkurat det tror jeg han motbeviste med spørsmålet sitt? 8467692[/snapback] Jeg spiller cs , er ikke den som fikser ting når det går galt..(har ikke mye peil. når det gjelder filer og ting utenfor spillet) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Prøv å slett SteamUI.dll og ClientRegistry.Blob i Steam-mappen din og restart Steam. 8466291[/snapback] Det funka ikke....filene kom tilbake og ikke'no skjedde.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 reinstaler steam. ferdi med det....................... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Har gjort det...gjore det på en aen hard disk også.. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Når du trykker på cs ikonet , kommer du inn på updating da? Eller kommer det ingenting ? Med meg skjedde det en gang , da jeg skulle ha lan. Vi skulle starte cs , så kom det opp ,updating. Der sto den og ikke rørte på seg. Dagen etter fant jeg ut at vi hadde fått begrenset tilgang til internett fra telenor. Vet ikke grunnen .. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er kanskje Norton eller andre programmer som gjør det umulig for Steam å hente nedlastinger? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er kanskje Norton eller andre programmer som gjør det umulig for Steam å hente nedlastinger? 8490232[/snapback] Kanskje .. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Takk for alle som prøvde å hjelpe! Nå hadde jeg fått nok , så jeg bare formaterte pc'n...Det hjalp heldigvis! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Høres ut som en dramatisk løsning.. Selv ville jeg brukt mer tid på å løse "problemet", men GL HF nå da. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Høres ut som en dramatisk løsning.. Selv ville jeg brukt mer tid på å løse "problemet", men GL HF nå da. 8505357[/snapback] taklet ikke flere uker uten cs.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå