-Eriksen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Holder på og strippe ned gamle pcen, og skal legge div. ting ut på bruktmarkedet her på hw. Jeg har ikke mye peiling når det kommer til lydkort, så håper noen her kanhjelpe meg. Dette står diverse steder på kortet: Creative Sound Blaster Audigby2. Model nr:SB0240. Hva er dette verdt på bruktmarkedet, hvis det i det hele tatt er verdt og legge ut.. ? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Holder på og strippe ned gamle pcen, og skal legge div. ting ut på bruktmarkedet her på hw. Jeg har ikke mye peiling når det kommer til lydkort, så håper noen her kanhjelpe meg. Dette står diverse steder på kortet: Creative Sound Blaster Audigby2. Model nr:SB0240. Hva er dette verdt på bruktmarkedet, hvis det i det hele tatt er verdt og legge ut.. ? 8447040[/snapback] Det er jo fortsatt et godt lydkort selv om det ikke er siste generasjon. Vil si at du kan få et par hundre kroner. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Holder på og strippe ned gamle pcen, og skal legge div. ting ut på bruktmarkedet her på hw. Jeg har ikke mye peiling når det kommer til lydkort, så håper noen her kanhjelpe meg. Dette står diverse steder på kortet: Creative Sound Blaster Audigby2. Model nr:SB0240. Hva er dette verdt på bruktmarkedet, hvis det i det hele tatt er verdt og legge ut.. ? 8447040[/snapback] Det er jo fortsatt et godt lydkort selv om det ikke er siste generasjon. Vil si at du kan få et par hundre kroner. 8447259[/snapback] Takker:) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Audigy2 er jo et godt lydkort som klarer seg godt mot de nyeere lydkortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå