_norse_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har nettopp bestilt både SOTC og ICO, men er litt usikker på hvilket jeg bør spille først. Er det slik at disse to spillene har noen som helst forbindelse eller er de helt frittstående? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Slik eg har skjønt det skjer handlinga i Shadow of the Colossus på samme "planet" som ICO, men langt bak i tid... Så det kan jo vere interessant å spele SotC fyrst, for så å sjå om du kjenner att noko når du seinare speler ICO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 ICO er det som ble utgitt først da... Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jepp, men SotC er "prequel"`en - dog veldig laust. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Noen som vet hvor man kan bestille disse billig? Leiter meg ihjel, men det er jo kjempedyrt overalt. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg bestilte SoTC på CDON til 129kr og ICO på Deal.no for 279kr. Billigere har jeg ikke sett de. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ah det er flott folk for augene opp for disse to perlene Ang. ICO er det ein tittel som har lett for å bli lagt til sides ved første blikk, gi det litt id så ser man kor sjarmerende og herlig gameplayet er:) Gleder meg villt til neste utspill på PS3,som fårhåpentligvis kommer til å foregå i samme univers som disse to. Endret 22. april 2007 av Mala Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ah det er flott folk for augene opp for disse to perlene Ang. ICO er det ein tittel som har lett for å bli lagt til sides ved første blikk, gi det litt id så ser man kor sjarmerende og herlig gameplayet er:) Gleder meg villt til neste utspill på PS3,som fårhåpentligvis kommer til å foregå i samme univers som disse to. 8448798[/snapback] En liten pekepinn på hvordan PS3 prosjektet til Team ICO kommer til utarte seg: Klikketiklikk Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva er ICO forkortelse for? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva er ICO forkortelse for? 8448882[/snapback] Ingenting.. Spillet heter Ico Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 DVDstrax har ICO til 199,- og både SotC og ICO fungerer feilfritt på PS3 iflg Sony sin BC-nettside. Hvilke type spill er dette? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 DVDstrax har ICO til 199,- og både SotC og ICO fungerer feilfritt på PS3 iflg Sony sin BC-nettside. Hvilke type spill er dette? 8448914[/snapback] Ico Shadow of the Collossus Ganske spesielle spill. I det ene drar du rundt på en jente du skal berge og i det andre skal du drepe en rekke med kolosser for å berge en annen jente. (ikke samme hovedkarakter). Felles for spillene er at de foregår i en dyster eventyrverden og at de har store vakre omgivelser. Det er veldig spesiell og altoppslukende stemning i disse spillene. De gir begge en spillopplevelse jeg vil anbefale på det varmeste. Og ja.. SOTC funker på PS3.. Jeg spiller det der as we speak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå