the_fire Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har nettopp kommet ut av badstuen, og føler meg svimmel, hjertet banker fortere, og jeg var nær ved å besvime. Fikk hentet meg inn, og er ok nå. Men kan det være farlig å ta badstue? En ting er jo at man kan besvime. Men om man besvimer i badstuen, og dermed er der veldig lenge, hva vil da skje? Eller om man bare er lenge i badstuen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Drikk masse vann, så er det iallefall ikke væskemangelen som gjør at du føler deg dårlig. Sitter du lenge nok i badstua vil kroppstemperaturen din også stige, noe som ikke er bra. Ikke unaturlig å føle seg dårlig etter å ha sittet for lenge i badstu. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Man blir dehydrert av å oppholde seg i badestu, så det er viktig å drikke mye for å erstatte vesketapet. Ut over det så spiller jo lengde, temperatur og sykdommer inn. Har man for eksempel vært syk eller er syk kan dette ha en stor innvirkning. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Blodtrykket øker vel litt og sånt, er vel omtrent som å få ein lett feber. ta ein kald dusj Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du burde alltid ha en drikke flaske i bastuen, hvis ikke ta en kald dusj noen ganger. Badstue er ikke noe farlig det, du svetter ut alt mulig dritt og møkk. Du skal alldri site i bastuen over lang tid uten vann/dusj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå