_dAwn_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har en 1 år gammel SEW810i. Er fornøyd med telefonen. Men i det siste har den begynt å plage meg. Har den siste oppdateringen. Har lagt den til på nytt i dag. Det er 2 ting som jeg trenger hjelp med: 1: Når jeg komponerer en MMS så slår den seg av og jeg må ta av batteriet og starte på nytt. Skjedde meg 3-5 ganger i helgen. Det er irriterende som bare det. 2: Når jeg skal ta bilder, så fokuserer kameraet og så stopper det. Får ikke tatt bilder med andre ord. Må gjøre det 4-5 ganger så får jeg et bilde. Det er irriterende som bare det. Hører kamera fokuserer også. Om det er noen som har en løsning på disse problemene så mottas de med takk. :-) Eventuelt en fil som jeg kan downgrade til gammel fw. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 problem nr2 har jeg og til tider.... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Skjer det bare sporadisk? Er så og si konstant hos meg. Har du mistet telefonen i bakken eller siste fw? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Skjer det bare sporadisk? Er så og si konstant hos meg. Har du mistet telefonen i bakken eller siste fw? 8446922[/snapback] ja, den har nok hatt noe ufrivillige og frivillige svev... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Noen andre som vet noe fornuftiug om dette? Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen andre som vet noe fornuftiug om dette? 8452226[/snapback] Vet ikke om det er fornuftig, men jeg hadde problem med at hvis jeg knipset et bilde og prøvde å sende det som MMS på direkten så slo telefonen seg av og på igjen. Hentet jeg bildene fra galleriet så gikk det bra å sende som MMS. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå