Gå til innhold

Flying Alarm Clock

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg leste en liten artikkel i VG om en flyvende vekkerklokke eller flying alarm clock... og det stod at den skulle være lett å få tak i nettbutikker i Norge - MEN, jeg finner ingen?

Dette er en alarmklokke hvor det er en propell som fly av sted, så må man hente den for å skru av klokken.

Er det noen som vet hvor disse selges?

Fant noen i utlandet, men med tanke på garanti, frakt og toll vil jeg bestille fra Norge.

Kjemeflott om noen har noen tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe joda, den var litt morro. Men den propell tingen bruker jo alt for lang tid på å ta av etter at alarmen går. Man kan jo bare holde den igjen. Og dermed unngå å forlate senga, for å bare sove "2 minutter" til...  :sleep:

8457084[/snapback]

Den flyr sikkert opp før klokken ringer.

Lenke til kommentar

Hehe... det er nettopp derfor jeg kjøpte denne klokken. Mobilen kan jeg overhøre, for den tar en lang pause etter ikke så alt for lang tid.

Og siden denne snooze kanppen gir en helt ny mening til "snooze knapp" så er dette i alle fall tingen for meg. Kanskje jeg til og med sparer penger på den siden jeg ikke forsover meg :-)

Lenke til kommentar

Den flyr som man ser på videoen på på teknikkbutikken.com (link ovenfor). Dvs. den flyr ganske rett opp til taket, så svever den ned igjen og lander ca. to meter fra klokken.

Det som er artig på dagen hvis man starter den manuelt med knappen på toppen er at man kan fange knappen på vei ned å la den snurre i hånden. Hehe... ja - jeg leker med vekkerklokken :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...