nocturno_culto Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) jeg vil ha ned tempen på 8800 gtx kortet mitt, men hvilken blokk har dere å anbefale ? det gjør ikke noe om det er med vifter, bare tempen synker. ikke ikke uter etter noen blokk til mange foldige tusen Endret 22. april 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 ingen som har noe å anbefale ``? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 tror ikke det er så mange blokker som slår det som er stock hvis dette gjelder lufkjøling! vannkjøling derimot vil nok hjelpe på temperaturen! Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 tror ikke det er så mange blokker som slår det som er stock hvis dette gjelder lufkjøling!vannkjøling derimot vil nok hjelpe på temperaturen! 8448026[/snapback] Hvilken blokk vill du anbefale ? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Swiftech MCW60 er vel bra, med du må kjøpe et ombyggingssett da... Skal selv kjøpe en EK blokk som dekker både minne og GPU, leser at den er bra, men finnes ikke i Norge Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Swiftech MCW60 er vel bra, med du må kjøpe et ombyggingssett da... Skal selv kjøpe en EK blokk som dekker både minne og GPU, leser at den er bra, men finnes ikke i Norge 8449374[/snapback] Tror nok Danmark blir det nærmest, skal bestille meg en av disse selv. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det vil heller ikke koste noe særlig mer å bestille fra Danmark, siden momsen der er på rundt 25%, slik som her.. Så man får bare webshop'en til å ta bort den danske momsen, også hvis den blir tatt opp i tolla (alle pakker blir ikke det skjønner du), så betaler du bare det samme som du ville betalt for den i danmark.. www.vcore.dk er også en god side.. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 jeg har allerede en Zalman Reserator1, jeg kan bruke hvilken som helst gpu blokk på denne ? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, bare slangene passer på blokka.. Hvis ikke må du bytte slanger.. (eller niplene på blokka kan sikkert også skiftes da..) Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ok tusen takk får svar Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ok tusen takk får svar 8452387[/snapback] Du bør også skaffe deg "spesial" vifta til Resen din, for jeg tviler sterkt på at den vil kunne takle både prosessoren og 8800 GTXen passivt. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Helt enig Sean M.. En overklokket cpu pluss 8800GTX kort lager en god del varme.. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det vil heller ikke koste noe særlig mer å bestille fra Danmark, siden momsen der er på rundt 25%, slik som her..Så man får bare webshop'en til å ta bort den danske momsen, også hvis den blir tatt opp i tolla (alle pakker blir ikke det skjønner du), så betaler du bare det samme som du ville betalt for den i danmark.. www.vcore.dk er også en god side.. 8451593[/snapback] Sendte mail til CoolerKit og spurte om akurat dette, fikk dette til svar: Dear Sean, Thank you for your email. We can only remove the Danish VAT for purchases outside Denmark, when you have a company registration/Tax number. Have a nice day. Med venlig hilsen / Best Regards Så der mistet vi den sjangsen, totalt med toll og alt, vil EK blokken ligge på ca. 1100,-. Ouch... Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du kan spørre om de kan sende den som gave. Da slipper du toll. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ifølge swiftech: http://www.swiftech.com/products/NVIDIA%20COMPATIBILITY.asp Linken ligger på http://www.swiftech.com under MCW60. Ser ikke noen problemer med 8800GTX. Du må sikkert ha egen kjøler for minnet. Edit: Tyrkleif Endret 25. april 2007 av trettifire Lenke til kommentar
TordO Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hmm.. Noen webshoper fjerner momsen, men det fører til litt mer papirarbeid enn vanligvis.. Send en mail og spør om de ikke kan fjerne den pga at du bor i Norge... Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hmm.. Noen webshoper fjerner momsen, men det fører til litt mer papirarbeid enn vanligvis.. Send en mail og spør om de ikke kan fjerne den pga at du bor i Norge... 8469914[/snapback] Det var det jeg gjorde da jeg skrev til dem. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det vil heller ikke koste noe særlig mer å bestille fra Danmark, siden momsen der er på rundt 25%, slik som her..Så man får bare webshop'en til å ta bort den danske momsen, også hvis den blir tatt opp i tolla (alle pakker blir ikke det skjønner du), så betaler du bare det samme som du ville betalt for den i danmark.. www.vcore.dk er også en god side.. 8451593[/snapback] Sendte mail til CoolerKit og spurte om akurat dette, fikk dette til svar: Dear Sean, Thank you for your email. We can only remove the Danish VAT for purchases outside Denmark, when you have a company registration/Tax number. Have a nice day. Med venlig hilsen / Best Regards Så der mistet vi den sjangsen, totalt med toll og alt, vil EK blokken ligge på ca. 1100,-. Ouch... 8467989[/snapback] Jeg kjøpte min direkte fra EKwaterblocks, og etter en liten notis vedrørende merkingen av pakken *kremt* under bestillingen, ramlet den trygt rett i postkassen, og kostet meg ikke mer enn ca. 650,- Lenke til kommentar
TordO Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hehe.. JEg får kjøpt et vmoddet 8800GTX kort + EK Full cover blokk + eheim pume + noen slanger + original GTX kjøler for 612USD (ca. 3700kr) Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ifølge swiftech: http://www.swiftech.com/products/NVIDIA%20COMPATIBILITY.asp Linken ligger på http://www.swiftech.com under MCW60. Ser ikke noen problemer med 8800GTX. Du må sikkert ha egen kjøler for minnet. Edit: Tyrkleif 8468302[/snapback] Hvilken minne kjøler vill du/dere anbefale ?, Endret 29. april 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå