Admin'c Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Her er skikkelige pilotbriller, har et par slike og de er gode. http://www.randolphusa.com/c-2-aviation.aspx Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Iår blir det Retro briller, typ RayBan Wayfarer, bare hetere. Og litt diverse farger som matcher sko. Bare å vente på UPS nå 8893750[/snapback] Er det ikke motsatt i år? Hvis du tenker på pilotbriller og slikt, så trodde jeg det var på vei ut med stormfart. 8895699[/snapback] Ikke aviators nei.. Type disse: Vet ikke hva som er in i år jeg:P Aviators er vel tidløst... Men jeg kjøpte noe inærheten av de på bildet, kom over de på ebay. Var i litt forskjellige farger osv. Endret 19. juni 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 De siste to parene der var digg. Hvilke butikker kan ha noe sånt? Brilleland og Synsam og sånn, eller? 8888395[/snapback] De fleste av den typen butikker har Ray-Ban (de jeg viste bilde av og er stolt eier av ) ThomasH: Ikke dum, selv om jeg hadde foretrukket en annen innfatning. FredericC: Det er faktisk retro som er inn nå, selv om jeg alldeles ikke har tenkt å gå med slike briller. Som en slags reaksjon på den typen solbriller som er noe, eller noe. 8896196[/snapback] btw, jeg har ikke de med grønn strek på, jeg har svarte med brown shaded linser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå