Gå til innhold

Skal ha nye solbriller


Anbefalte innlegg

"Da nærmer sommeren seg og Even trenger et par nye solbriller for å dra damer i sommer."

 

 

Vil ha noen kule briller med litt klassisk design (tenker metallinnfatning ala pilotbriller, ikke noe sportsbrilleting). Synes pilotbriller er litt mainstream, så noen som skiller seg litt ut hadde vært fint.

 

Er villig til å betale 1500-2000,-

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om man først skal kjøpe seg briller for å se fin ut, så bør man styre unna sossebriller/opprinnelig kjerringbriller, og heller satse på skikkelig pilot:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2a_1.JPG

 

Det er så mye kulere... Iallefall om man kjører en Volvo... wrroom wrooom! :cool:

8472444[/snapback]

Nydelige!

 

Disse bruker jeg i min VOLVO 740 :DPilot 1973

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar
Om man først skal kjøpe seg briller for å se fin ut, så bør man styre unna sossebriller/opprinnelig kjerringbriller, og heller satse på skikkelig pilot:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2a_1.JPG

 

Det er så mye kulere... Iallefall om man kjører en Volvo... wrroom wrooom! :cool:

8472444[/snapback]

Nydelige!

 

Disse bruker jeg i min VOLVO 740 :DPilot 1973

8472674[/snapback]

 

Det ultimate "bontilbehøret" (Bon = Bonde)

 

Nei er ikke det, men kjenner mange som er det og har slike.

 

Slike og Volvo! Rånekasse :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja, jeg kjenner en del for å bruke det uttrykket, jævlig heite damer som synes pilotbriller er kule.

Alle har forskjellig smak, jeg derimot hadde ikke takla ei kledd fra topp til tå i dolce eller armani med dior briller til 10 laken.

 

EDIT: Må bare spørre deg om noe kolleckio; Hva bruker du når du skal ut på byen? Får inntrykk av at du har et klesbudsjett som er hakket over mitt, for å si det sånn :p

Endret av wrangler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...