Gå til innhold

cod4 blir annonsert neste lørdag?


Anbefalte innlegg

på forumet til Infinity Ward skapern av call of duty og call of duty2,står det at det kommer en stor annonsering neste lørdag.mest sansynlig er det call of duty4 som blir annonsert,men det hadde vært kult om de ikke gjør enda et cod spill.leste et rykte at cod4 ikke skulle være et ww2 skyte spill,men noe nytt.det er jo lov og håpe.

 

håper det har bygd opp en ny grafikk motor til spillet,og ikke bruke quake3 motoren som de brukte i cod1 og cod2.

 

http://www.infinityward.com/community/foru...opic,247.0.html

Endret av sykkopat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først var jeg pirat for og skaffe meg CoD2, så knøpte jeg det til 360 og det er det beste wwII spillet jeg har spilt. Maken til bra gameplay og godt fortalt historie skal du lete lenge etter! Hoppet over 3`ern, men satser på at 4`ern blir skaffet.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Er vel ikke noe nhemmelighet at COD4 skal være vietnam? trodde alle viste det. husker ikke hvor jeg leste det, men det er jo ikke så rart siden det ble anonsert for så lenge siden som når da 3'ern kom ut.

 

EDIT: Skulle vist være 16 punkter man kunne skyte på bare i ansiktet også! Alså skyte av øret nese etc. (eller var det det i 3'ern også? :p )

Endret av Mathias666
Lenke til kommentar

fant ut dette på forumet til infinity ward

"This footage is from a new game under development at Illusion Softworks/Pterodon, for the PS3,X360 and PC.

 

Illusion Softworks is known for Hidden & Dangerous 1/2, Mafia, while Pterodon previously made Vietcong 1/2.

 

While details are slim to none, the game will be set during present time, or in the nearby future, and rumor has it that it's called Moscow Rhapsody.

 

Rainier

WorthPlaying.com"

 

http://www.infinityward.com/community/foru...266.html#msg266

Endret av sykkopat
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
her en video som ser ut til og være et nytt call of duty spill som er i moderne tid,ikke ww2 spill.

 

8446822[/snapback]

 

Den videoen er blitt bekreftet fake :)

 

 

gamereactor har noen concept bilder av call of duty4,ser ut som at cod4 blir og fåregå i irak eller noen annen plass i midtøsten.

http://www.gamereactor.se/bild/?textid=9295&id=108340

 

callduty4_billeder_108343.jpg

8447600[/snapback]

 

Det samme er disse bildene. Bekreftet fake :)

Lenke til kommentar
håper det har bygd opp en ny grafikk motor til spillet,og ikke bruke quake3 motoren som de brukte i cod1 og cod2.

8446341[/snapback]

Call of Duty 2 var ikke bygd på Quake 3-motoren. Infinity Ward laget sin egen motor etter det jeg har fått med meg.

 

Ser fram til å se om Infinity Ward kan gjøre med serien. Den begynner å bli litt langstrekt nå. CoD3 var ikke et godt spill, mest pga. at det var Treyarch som laget det riktignok. På tide de redefinerer serien, slik som CoD gjorde med WW2-sjangeren.

Lenke til kommentar

Om jeg skal bla opp 400kr for Call of duty 4 så trenger iaffal jeg noen seriøse forandringer. CoD3 har jeg ikke spillt men hører det ikke var noe særlig. CoD2 var greit men ikke noe mer enn det. Rimelig ensformig og AI'en var mer eller mindre håpløs.

Anngående CoD4 så må de gjerne kjøre på med et nytt WWII scenario for min del, men da trenger vi smartere tyskere denne gangen. Vil også ha et mye mer åpnere miljø å bevege seg i. Får håpe Infinity Ward leverer!

Lenke til kommentar
Om jeg skal bla opp 400kr for Call of duty 4 så trenger iaffal jeg noen seriøse forandringer. CoD3 har jeg ikke spillt men hører det ikke var noe særlig. CoD2 var greit men ikke noe mer enn det. Rimelig ensformig og AI'en var mer eller mindre håpløs.

Du synes AI'en var håpløs og ensformig i CoD2? Da skal du være glad du ikke spillte CoD3 ;)

Lenke til kommentar

Hehe, synes ikke at COD2 på veteran er så vanskelig jeg.

 

Men fy faen jeg gleder meg. Cal lof Duty 2 var fantastisk (det beste spillet på Xbox Live etter min mening) og Call of Duty 3 var bra det også (selv om jeg liker Live-delen på toeren bedre). Derfor blir det bra med Infinity Ward som utviklere igjen!

 

Call of Duty 4 skal foregå under Gulfkrigen på starten av nittitallet. Man ser tydelig på de konseptbildene som er sluppet for en stund siden at det ikke er Vietnam, blant annet på uniformene. Gleder meg som faen, hvertfall. Får håpe på en like bra Xbox Live-del som toeren kunne skilte med.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det håper jeg også Snikpellik! Hadde så alt for mange timer med moro med 2'ern over Live :love:

 

3'erns MP synes jeg sugde, ubalaserte våpen og lite krigsfølelse. I tillegg var det rett og slett høl i huet å integrere autoaim i MP, greit nok i SP, men ikke MP ffs! Krysser fingrene for at de ikke tar lærdom av Treyarch da.

Lenke til kommentar

Call of Duty 4 ... vet nesten ikke hva jeg skal si. Jeg kom meg vel halvveis gjennom 2eren på PC før jeg avinstallerte hele driten og satte det på hylla. 3eren har jeg ikke prøvd men ut i fra de videoene jeg har sett rundt om kring så er det akkurat samme spillet med litt bedre grafikk. Om 4eren omhandler 2. verdenskrig så er det fare for at jeg skyter meg i venstre ballestein.

 

Håper i det minste på "Call of Duty: Vietnam", eller "Call of Duty: 2140", lol!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Får håpe at de ikke lager spillet slikt som alle andre krigsspill.

 

Du har mange soldater på laget som skyter sikkert 1000 skudd etter tyskerne og ingen dør. Du må gjøre all jobben.

 

Vær gang du møter en tysker så roper de akkorat det samme hele tiden. Og gjennom hele fighten så brøler de noe stygt på tysk som om ingen har fått det med seg.

 

Og lage litt realistiske motstandere. Ikke disse som stikker hodet opp på akkorat samme sted, og som aldri flytter på seg. Man trenger jo bare å se hvor de stikker hodet opp første gangen, så sikter man bare inn å venter på at hodet kommer opp på ny.

 

Bort med alt det! Slike spill er jo skikkelig kjedelig å spille. Får virkelig de gjør noe anderledes enn hva de andre 1000 krigsspillene har.

 

Dog så håper jeg settingen blir under Vietnamkrigen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...