Chizzo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er det mulig å fjerne en tekst når du programerer en bach fil? da tenker jeg på at når du skriver f.eks kommandoen "pause" så kommer den iriterende teksten: "trykk en tast for å fortsette" er det mulig å erstatte/fjerne denne teksten? jeg finner ingen løsning gjør dere? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 ping gar vel an a pause programmet med? Eller vil du at brukeren skal trykke pa noe nar programmet skal ga videre, bare at du vil ikke at brukeren skal vite at han skal trykke pa noe for a ga videre? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Bytt ut "pause" med "pause > NUL". Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 ping gar vel an a pause programmet med?Eller vil du at brukeren skal trykke pa noe nar programmet skal ga videre, bare at du vil ikke at brukeren skal vite at han skal trykke pa noe for a ga videre? 8446331[/snapback] Eksempel på bruk av ping for å pause programmet i 1 sekund: @ping.exe 127.0.0.1 -n 1 -w 1000 > nul Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 TAKKER!! pause > NUL kommandoen funka! den blir nok brukt mye heretter og nå vet jeg også hvordan ping fungerer. takker! ( LØST! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå