FpsStu Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Skaffa meg et minrc theme hos www.mircscripts.org Themen er en mrc fil, men hvordan bruker jeg denne som theme? hvordan legger jeg den inn? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Tror ikke det er /load du skal bruke, men skal du bruke load så skal du gjøre det slik: /load -rs *.mrc Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 står det ikke i readme'n da? fikk desverre ikke lastet ned fra den siden jeg, så jeg kan ikke tipse om annet enn en readme fil.. prøv det. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Er det meninga at alle fargene og sånt forandres med en gang da? det gjør det ikke, ingenting skjer! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg husker jeg prøvde det derre en gang, men gav opp raskt. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Skaff deg et sånt theme system , det finner du også på samme siden. Jeg bruker den KTE Theme manager eller hva den enn heter, den loader du opp i mirc og da velger du din theme. Så trykker du på apply og din theme skal nå fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå