Gå til innhold

J**** XBOX 360 PROBLEMER

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte XBOX 360 for under 2 uker siden på internett og lurer seriøst på om jeg skal brukke min 30 dagers returrett. jag tror den den svartens boksen fra Hel**** prøver å få meg innlagt på sinnsykehus. Jeg tror det faktisk har vært problemer fra jeg første gang startet den.

Når den starter opp en disk, det kan være hvilket som helst spill. Kommer det en pipelyd som kan få blod til å renne fra ørene, den går over etterhvert men kommer tilbake sporadisk. Det er også umulig å se på film siden denne lyden ikke går over før etter 45 minutter eller noe sånt.

Så er det den svartens vifta, herregud hva tenkte microsoft på når de satte den inn? Når jeg kjøpte maskinen fra Helv**** tenkte jeg at jeg kunne da tåle en gjevn suselyd, men neeeeida. Maskinen starter opp og lyden er grei så lenge vifta går på normal hastighet, men det gjør den jo selvsagt ikke. Den går av og på av og på av og på osv.

Et annet problem er diskene, de tåler jo faen meg nesten ingenting! Oblivion spillet mitt tror jeg hadde riper når jeg kjøpte det men jeg tenkte at maskinen må jo tåle noen uskyldige grunne riper men neeeeeeida. Introfilmen hakket og bildet skurret. Jeg tenkte att jaja det er jo ikke intro filmen jeg kjøpte spillet for, selve spillinga går jo greit men igjen såå tar jeg feil. På flere steder stopper spillet opp og sier at diske ikke er lesbar og at jeg må vaske disken og restarte konsollen. Dette virker jo selvsagt ikke siden jeg skriver om dette. Jeg tenkte at varen måtte ha vært defekt og sendte inn spillet. Men i dag gikk det galt med gears of war spillet mitt også, det går ikke å starte ny campaign og jeg har behandlet spillet så forsiktig som mulig.

Andre småting er at maskinen ikke tåler å bli flyttet på. Den låser seg plutselig og jeg må restarte den for å fortsette(skjedd to ganger(ja du leste riktig, en 7 dager gammel xbox låser seg)).

Er det andre som har en slik mengde med småproblemer? Kansje jeg burde vente og heller kjøpe xbox Elite. Og håpe på at den er litt mer robust.

:thumbdown: MICROSOFT :thumbdown::mad::mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Om alt du skriver i posten er riktig så sier det seg selv at Xboxen er ødelagt å at du da burde sende den tilbake istedenfor å klage her over Microsoft og bruke 1000 banneord. Posten din får det til å høres ut som det er verdens undergang og at den har blitt ødelagt på dag nr 366 når den bare har 365 dagers garanti.

Lenke til kommentar
Kjøp PS3, den eier Xbox 360!

8446386[/snapback]

du er ett tragisk menneske, men nok om deg og din lille verden.

OP, du har tydeligvis noen problemer utover bare 360'n din. Men for å gjenta det resten har sagt, du har vært uheldig og fått en fubar 360. Bare å returnere og be om en ny.

Lenke til kommentar

hvorfor er det så mange brukere som registrer seg for så å bruke sin første post på å rakke ned på x360?

Er det sånn at det følger med et hefte i alle de nye box`ne hvor de anbefaler folk om å registrere seg på gamer.no og dele sin synspunkter?

Lenke til kommentar

Nok en unødvendig tråd.. virker veldig lite seriøs.

Sikkert en som prøver å ta hevn fordi vi har hatt en ufattelig masete xbot her det siste døgnet som har flamet alle tråder med ps3 hat.

Kan vi ikke lage en hat tråd hvor alle kan hate alt de vil, så kan vi andre få slippe det i resten av forumet.

Lenke til kommentar
det er ikke noen og legge skjul på at 360 er  helt bånn i bøtta når det kommer til kvalitet men trådstarter sin må jo ha vært satt sammen av idioten sjæl : gates :no:

stakkers trådstarter  til trådstarter kjøp en ps3 til høsten så får du sikkert mye glede ut av den .og den kommer nok ikke til og feile skal du se :thumbup:

8448180[/snapback]

Hvis du skal absolutt lire ut av deg idiotiske utsagn kan du ikke i det minste skrive det som resten av verden forstår det?

Ved å formulere deg på denne måten så skaper du bare mer flaming.

Og ja jeg blir både forbanna og frustrert selv over at folk kan være så jævla sneversynt som deg.

Lenke til kommentar
det er ikke noen og legge skjul på at 360 er  helt bånn i bøtta når det kommer til kvalitet men trådstarter sin må jo ha vært satt sammen av idioten sjæl : gates :no:

stakkers trådstarter  til trådstarter kjøp en ps3 til høsten så får du sikkert mye glede ut av den .og den kommer nok ikke til og feile skal du se :thumbup:

8448180[/snapback]

Hvis du skal absolutt lire ut av deg idiotiske utsagn kan du ikke i det minste skrive det som resten av verden forstår det?

Og ja jeg blir både forbanna og frustrert selv over at folk kan være så jævla sneversynt som deg.

8448299[/snapback]

Det er ikke poeng i å legge seg ut med 11-åringer med permanente konsollpsykoser utløst av for mange LSD-burgere i ung alder :)

Det virker som det er en rekke som deler den diagnosen her på forumet. :hmm:

Enten overnevnte eller så er det noen godt voksne folk som har det SVÆRT moro.

Morsomt å prøve å gjette seg til hvem som er bak alle de nye flamebrukerne.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

8448180[/snapback]

8448299[/snapback]

hva var det som var gæernt nå da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...