Gå til innhold

thermaltake big typhoon lett å montere?

NilsiT

Anbefalte innlegg

Vel...emnetittelen sier vel det meste!

har tenkt å skaffe meg big typhoon, men da lurer jeg på om den er enkel å montere!

tenkte mest på denne kjøleren pga den utfyller mine ønsker med luftstrøm i pc'en...(og fordi at jeg slipper å snu og vende på viftene som jeg allerede har for å kunne bruke en annen cpu kjøler, tror også at denne vil kjøle bedre i mitt kabinett)

edit: har en LGA775 socket

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Satte en inn i Dimension-4700 kassa mi på fredagen. På med kjølepasta og fire trykkbrytere så satt den fast. Husk bare på at du må ha et tykt og litt mykt underlag under HK'et (hvis du fester kjøleren mens HK'et er ute av maskina) siden plastpinnene stikker ganske bra ut på undersiden. Selv brukte jeg plast-et-eller annet som satt under HK når jeg kjøpte det + noe bobleplast.

Har nå klart å tyne Intel 530'n min opp i 3.4 Ghz (skryte skryte). Ligger på 39 i idle og jeg har et TRANGT kabinett...Det er bare å peise på.

Lenke til kommentar

åja...4 trykkbrytere! da skal det ikke være noe problem!

hvis noen er unig av valg av kjøler så bare si ifra.

litt info: vifte som blåser ut bak(120mm) det samme gjør strømforsynings viften, en 120mm vifte som blåser inn luft forann, og en 80mm vifte som blåser ut i toppen og så vil jeg også si at jeg har en trakt(duct) til cpu kjøleren!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...