Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Amazon.co.uk - Sennheiser CX300

Anbefalte innlegg

Prøvde å bestille her etter anbefaling fra folk i prisguiden, men det er tydeligvis ikke mulig å bestille elektroniske produkter til norge? Eller?

Stemmer dette? Så sistnevnte som kjøpte disse øreproppene la til sin erfaring i forrige måned.. Er det andre alternativer til Amazon?

Sjokkert over hvor billig det er ... :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde å bestille her etter anbefaling fra folk i prisguiden, men det er tydeligvis ikke mulig å bestille elektroniske produkter til norge? Eller?

Stemmer dette? Så sistnevnte som kjøpte disse øreproppene la til sin erfaring i forrige måned.. Er det andre alternativer til Amazon?

Sjokkert over hvor billig det er ...  :dribble:

8446078[/snapback]

Jeg bestilte faktisk X300 fra Ebay til 100 kr. inkl. frakt for to dager siden! Sjekk ut der!

Lenke til kommentar

Sjokkert over hvor billig det er ...  :dribble:

8446078[/snapback]

Jeg opplevde akkurat det samme, og synes det er litt pussig siden det er en som påstår at han har bestilt derfra. Er helt sykt hvor billig det er der. Heldigvis for min del så har jeg en kamerat som studerer der for øyeblikket så jeg får de bare levert til ham også sender han de til meg.

Lenke til kommentar

Amazon er litt sære på å sende elektronikk, joda, finnes mange alternativer til Amazon, ebay.co.uk er ett av dem, eller *.com hvis du vil bestille fra USA.

Det er ikke noe problem å bestille elektronikk fra utlandet, men det er flere butikker som ikke sender ut av landet de ligger i, gjerne pga logistikk og lignende.

Lenke til kommentar
Jeg har også bestilt via eBay - anbefales.

Ta en titt på eBay, masse som selger dette veldig rimelig og sender over hele verden.

8466762[/snapback]

Jeg endte på over 10.50 pund + 10 pund i frakt. Altså i underkant av 250 kr. Stemmer det at noen klarte å få de for totalt hundre kroner?

Endret av Mr-Nice
Lenke til kommentar
Jeg har også bestilt via eBay - anbefales.

Ta en titt på eBay, masse som selger dette veldig rimelig og sender over hele verden.

8466762[/snapback]

Jeg endte på over 10.50 pund + 10 pund i frakt. Altså i underkant av 250 kr. Stemmer det at noen klarte å få de for totalt hundre kroner?

8467125[/snapback]

Det som er litt skummelt med å kjøpe fra "privatpersoner" på e-bay eller amazon er at de ofte selger kopier og ikke originaler.

Lenke til kommentar

Der var ørepluggene bestilt fra amazon, og om ca 8 dager så blir de levert til kameraten min i Leeds. De kostet kun 180 kr pluss frakten for en liten pakke fra Oslo til Bodø når den tid kommer. Leveringstiden opp til meg blir riktignok opptil 1 måned, men man får tro at de er verdt å vente på.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Leveringen ble litt annerledes enn forventet, men i dag ankom pakken med mine Sennheiser CX300. De ble sendt fra Leeds fredag 18.mai, og ankom mandag 21.mai (kun 3 dager levering med andre ord). Dette kostet meg kun 15 kr i frakt noe som gjør at totalprisen ligger like under 200 kr. Problemet er bare at man må kjenne noen som bor i England.

Gleder meg til å prøve de ordentlig :D:D:D

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Sjokkert over hvor billig det er ... :dribble:

I info boxen på varen staår det at den bare kan sendes til england, vis det ikke står noe så burde det gå. Eller så er det kun på amazon.com de har den regelen

Endret av Nagato
Lenke til kommentar

Leveringen ble litt annerledes enn forventet, men i dag ankom pakken med mine Sennheiser CX300. De ble sendt fra Leeds fredag 18.mai, og ankom mandag 21.mai (kun 3 dager levering med andre ord). Dette kostet meg kun 15 kr i frakt noe som gjør at totalprisen ligger like under 200 kr. Problemet er bare at man må kjenne noen som bor i England.

Gleder meg til å prøve de ordentlig :D:D:D

Jeg fikk de for 11gbp hos amazon +8gbp i frakt. Bestilte de i dag :D ca. 195kr XD

PS: mine er cx500

Endret av Nagato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...