Star Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Prøvde å bestille her etter anbefaling fra folk i prisguiden, men det er tydeligvis ikke mulig å bestille elektroniske produkter til norge? Eller? Stemmer dette? Så sistnevnte som kjøpte disse øreproppene la til sin erfaring i forrige måned.. Er det andre alternativer til Amazon? Sjokkert over hvor billig det er ... Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ifølge http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/d...nodeId=11072981 kan det se ut som om det er begrenset til Irland fra Amazon i England. Det samme gjelder f.eks. Amazon i Tyskland som bare kan selge elektronikk til Tyskland og Østerrike. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Prøvde å bestille her etter anbefaling fra folk i prisguiden, men det er tydeligvis ikke mulig å bestille elektroniske produkter til norge? Eller?Stemmer dette? Så sistnevnte som kjøpte disse øreproppene la til sin erfaring i forrige måned.. Er det andre alternativer til Amazon? Sjokkert over hvor billig det er ... 8446078[/snapback] Jeg bestilte faktisk X300 fra Ebay til 100 kr. inkl. frakt for to dager siden! Sjekk ut der! Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Prøvde å bestille her etter anbefaling fra folk i prisguiden, men det er tydeligvis ikke mulig å bestille elektroniske produkter til norge? Eller?Stemmer dette? Så sistnevnte som kjøpte disse øreproppene la til sin erfaring i forrige måned.. Er det andre alternativer til Amazon? Sjokkert over hvor billig det er ... 8446078[/snapback] Jeg opplevde akkurat det samme, og synes det er litt pussig siden det er en som påstår at han har bestilt derfra. Er helt sykt hvor billig det er der. Heldigvis for min del så har jeg en kamerat som studerer der for øyeblikket så jeg får de bare levert til ham også sender han de til meg. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Amazon er litt sære på å sende elektronikk, joda, finnes mange alternativer til Amazon, ebay.co.uk er ett av dem, eller *.com hvis du vil bestille fra USA. Det er ikke noe problem å bestille elektronikk fra utlandet, men det er flere butikker som ikke sender ut av landet de ligger i, gjerne pga logistikk og lignende. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du kan bestille det fra amazon.com eller en annen butikk i USA og få det sendt til magnum.no i usa og det transporterer det videre for deg, og du betaler moms og transport til magnum Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg bestilte faktisk X300 fra Ebay til 100 kr. inkl. frakt for to dager siden! Sjekk ut der! 8451344[/snapback] Har du link til akusjon, eventuelt selgar? Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har også bestilt via eBay - anbefales. Ta en titt på eBay, masse som selger dette veldig rimelig og sender over hele verden. Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Jeg har også bestilt via eBay - anbefales. Ta en titt på eBay, masse som selger dette veldig rimelig og sender over hele verden. 8466762[/snapback] Jeg endte på over 10.50 pund + 10 pund i frakt. Altså i underkant av 250 kr. Stemmer det at noen klarte å få de for totalt hundre kroner? Endret 25. april 2007 av Mr-Nice Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har også bestilt via eBay - anbefales. Ta en titt på eBay, masse som selger dette veldig rimelig og sender over hele verden. 8466762[/snapback] Jeg endte på over 10.50 pund + 10 pund i frakt. Altså i underkant av 250 kr. Stemmer det at noen klarte å få de for totalt hundre kroner? 8467125[/snapback] Det som er litt skummelt med å kjøpe fra "privatpersoner" på e-bay eller amazon er at de ofte selger kopier og ikke originaler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er veldig lurt å sjå på historikken og kritikken til selgaren. Mange selgarar har hundrevis av positive erfaringar. Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Der var ørepluggene bestilt fra amazon, og om ca 8 dager så blir de levert til kameraten min i Leeds. De kostet kun 180 kr pluss frakten for en liten pakke fra Oslo til Bodø når den tid kommer. Leveringstiden opp til meg blir riktignok opptil 1 måned, men man får tro at de er verdt å vente på. Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Leveringen ble litt annerledes enn forventet, men i dag ankom pakken med mine Sennheiser CX300. De ble sendt fra Leeds fredag 18.mai, og ankom mandag 21.mai (kun 3 dager levering med andre ord). Dette kostet meg kun 15 kr i frakt noe som gjør at totalprisen ligger like under 200 kr. Problemet er bare at man må kjenne noen som bor i England. Gleder meg til å prøve de ordentlig Lenke til kommentar
Nagato Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Prøvde å bestille her etter anbefaling fra folk i prisguiden, men det er tydeligvis ikke mulig å bestille elektroniske produkter til norge? Eller? Stemmer dette? Så sistnevnte som kjøpte disse øreproppene la til sin erfaring i forrige måned.. Er det andre alternativer til Amazon? Sjokkert over hvor billig det er ... I info boxen på varen staår det at den bare kan sendes til england, vis det ikke står noe så burde det gå. Eller så er det kun på amazon.com de har den regelen Endret 15. august 2010 av Nagato Lenke til kommentar
Nagato Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Leveringen ble litt annerledes enn forventet, men i dag ankom pakken med mine Sennheiser CX300. De ble sendt fra Leeds fredag 18.mai, og ankom mandag 21.mai (kun 3 dager levering med andre ord). Dette kostet meg kun 15 kr i frakt noe som gjør at totalprisen ligger like under 200 kr. Problemet er bare at man må kjenne noen som bor i England. Gleder meg til å prøve de ordentlig Jeg fikk de for 11gbp hos amazon +8gbp i frakt. Bestilte de i dag ca. 195kr XD PS: mine er cx500 Endret 15. august 2010 av Nagato Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) EDIT *Denne tråden er førti år gammel og fullstendig irrelevant* Endret 16. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Nagato Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 EDIT *Denne tråden er førti år gammel og fullstendig irrelevant* Det var bare forde vis andre så denne linken så får de vite hva problemet er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå