KjellSpell Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hei, Jeg kan huske folk som hadde kommandolinja "innebygd" i skrivebordet. Er det noen som vett noen guider eller vett hvordan jeg kan få det? Jeg kjører ubuntu, Endret 22. april 2007 av CissaM Lenke til kommentar
comicz Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva snakker du om? Du kan legge til en applet du kan kjøre kommandoer i, eller du kan installere noe slikt som tilda, f.eks? Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tror jeg skjønner hva du mener. Ja det er mulig, og det kan gjøres ved hjelp av eterm. Da kan du ha en terminal som legger på desktopen, også kan du stille den slik at den alltid ligger "bakerst". Har ikke gjort det selv men er en guide til det her: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=3...term+on+desktop Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Takk, jorsalfar. Var slikt jeg mente:) EDIT: tilda funket mye bedre. Endret 22. april 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå