fAight Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei, Er utkikk etter lukkede hodetelefoner som har et retro/vintage preg over seg. Har søkt litt rundt, men finner ingen butikker som har dem. Noen som har noen tips? (helst fra en butikk i Norge, men gjerne en web-butikk) På forhånd takk -fAight Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kva skal du bruke dei til og kor mykje har du tenkt å bruke å dei? Har du leita i Prosguiden? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Er ikke til meg, men slektning. Han spiller gitar, så jeg regner med at det er i forhold til det han trenger det til (jmf. bilde). Har sjekket Prisguiden, ja...kunne ikke finne noe vintage-aktige hodetelefoner der. Men kanskje jeg ikke har sett godt nok etter. Ang. pris, så blir det vel ca +- 1000 kr evt. mer om det er nødvendig. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tar jeg ikke helt feil er det disse fra Koss Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ah, takk takk. Da er det bare å finne ut om det er å få tak i her i Norge. Ser ut som om de kun har 4aat versjonen. Prøver å ungå å bestille fra utlandet. Håper det også fåes tak i i hvitt. Endret 22. april 2007 av fAight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå