Gå til innhold

Onani, ikke forbudt!

Anbefalte innlegg

Det står ingenting i Koranen om at onani er en synd. Konklusjon: Onani er ikke helt forbudt i Islam, men må bare bruke fornuften. Man får behov for å onani noen ganger og da blir man nødt til å gjøre det.

Dette forteller bare at Islam ikke er en så streng religion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Onani er ikke forbudt i islam, man må bare bruke fornuften? Hva mener du med det? :D

8445818[/snapback]

Man får lov til å velge seg selv. Å bruke fornuften er positiv og fører til bare bra.

Ved å bruke fornuften må man ikke gå altfor langt som til sex.

Lenke til kommentar

8445779[/snapback]

Du beviser igjen at logikken din er uslåelig. Selvfølgelig er det som Kadmium sier; du kan ikke konkludere fra én faktor alene. Hadde verden vært enkel, hadde jeg vært religiøs jeg også.

"Dette spørsmålet kan bare ha ett svar: Det var gud som gjorde det." - middelaldertankegang, finnes også i nåtiden (på tube og i boks).

Lenke til kommentar
«Ikke onaner for mye, for da kan du bli sår på tissen.»

Sunn fornuft.

8445844[/snapback]

Sunn fornuft 2: Onaner nok, så reduserer du risikoen for prostatakreft.

"Frequent sexual intercourse and masturbation protects men against a common form of cancer, suggests the largest study of the issue to date yet."

Kilde: New Scientist.

Lenke til kommentar
Det står ingenting i Koranen om at onani er en synd. Konklusjon: Onani er ikke helt forbudt i Islam, men må bare bruke fornuften. Man får behov for å onani noen ganger og da blir man nødt til å gjøre det.

8445779[/snapback]

Adolf Hitler forbød ikke bart. Konklusjon: bart er ikke helt forbudt i nazismen, men man må bruke fornuften. Man får behov for å bart [sic] noen ganger og da blir man nødt til å gjøre det.

Dette forteller at nazismen ikke er noen streng ideologi.

La oss se bort fra at nazismen ekskluderer majoriteten av verden på bakgrunn av rase osv., og at Islam ikke synes halvparten av jordas befolkning er like verdige som den andre halvparten på bakgrunn av kjønn. Slike små skjønnhetsfeil kan man ikke bry seg om.

:roll:

Endret av Me sjøl
Lenke til kommentar

8445779[/snapback]

Det står ingenting i koranen om at man ikke skal spille wow hele natten. Konklusjon: Wow er ikke helt forbudt i Islam, men man må bruke fornuften. Man får behov for wow noen ganger og da blir man nødt til å gjøre det. Dette forteller bare at Islam er en så streng religion.

Du kan ikke tenke slik... Klart at eksempelet er litt søkt, men allikvel...

Lenke til kommentar
Man får lov til å velge seg selv. Å bruke fornuften er positiv og fører til bare bra.

Ved å bruke fornuften må man ikke gå altfor langt som til sex.

8445840[/snapback]

Men man kan ikke tilfredstille andre, men man kan tilfredstille seg selv. Slående logikk!

Lenke til kommentar

Her er det noen som mener noe annet...

http://www.understanding-islam.com/related...rticle&raid=212

http://www.islamonline.com/cgi-bin/news_se...?service_id=308

"And those who guard their chastity (i.e. private parts, from illegal sexual acts). Except from their wives or (the captives and slaves) that their right hands possess, - for them, they are free from blame. But whoever seeks beyond that, then those are the transgressors." 23.5-7 Here the verses are clear in forbidding all illegal sexual acts (including masturbation) except for the wives or that their right hand possess. And whoever seeks beyond that is the transgressor.

"And let those who find not the financial means for marriage keep themselves chaste, until Allah enriches them of His bounty." 24.33. This verse also clearly orders whoever does not have the financial means to marry to keep himself chaste and be patient in facing temptations (including masturbation) until Allah enriches them of His bounty.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Savage-Garden, igjen, og igjen, og igjen, kommer du med nye tråder, som alle er like tåpelige. Konklusjonene og det meste du sier egentlig høres ut som slik man kan se på TV (fra barnemunn, rare ting småunger sier).

Jeg sier som de andre, Islam er strengt, onanidelen du påpeker endrer ikke på det, samme hva du sier.

Lenke til kommentar
Savage-Garden, igjen, og igjen, og igjen, kommer du med nye tråder, som alle er like tåpelige. Konklusjonene og det meste du sier egentlig høres ut som slik man kan se på TV (fra barnemunn, rare ting småunger sier).

Jeg sier som de andre, Islam er strengt, onanidelen du påpeker endrer ikke på det, samme hva du sier.

8470598[/snapback]

Støttes!

Lenke til kommentar

Det kan ikke påpekes ofte nok at Jesus ønsket at vi skal steine alle jenter som taler i kirken og ønsker at alle jøder skal steine sine obsternasige barn.

(Ref; Matteus.)

I Islam så har gud kommet ut av skapet og sier: Ja -- Jeg er en voldelig tulling; bare join meg så skal dere få slippe voldsutøvelser mot dere.

Han er ærligere i koranen enn i det nye testamentet, det skal han ha :ermm:

Lenke til kommentar
Islam er strengt

8470598[/snapback]

Islam er vel sånn sett ikke strengere enn kristendommen, det er tolkingen som gjør dogmatismen sterk.

8473902[/snapback]

Utifra mitt synspunkt, som er ateistisk(bare så det er sagt), er Islam strengt. Det samme er Kristendommen. Å måle hva som er strengest ville etter min mening være å krenke religionene, så det vil jeg ikke prøve på, det blir rett og slett for dumt(etter min mening).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel man kan egentlig ikke dømme en religion på bakgrunn av hva som står i deres hellige bøker... i bibelen står det for eksempel at hvis en mann sår to forskjellige slags korn på samme jordet må han henrettes.

Det er igjen noen som misforstår og tror at islam er en farlig religion. men det er de ekstremistiske lederene som er problemet.

Er kristendommen en farlig religion bare fordie noen wackoes startet heksebrenning? Nei. Mine foreldre er krisnte og tyr skjeldent til vold.

Derfor må vi se på alle religioner gjennom et filter som viser oss at det finnes nyanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...