Robert. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Post dine skumle/ekle hostorier. Jeg starter: Vi skulle sove når vi var på hytta, plutselig hører jeg noe utrolig ekkel lyd, utrolig skrapete, som isopor, hvis man tar dem mot hverandre og gnir, så jeg åpnet vinduet og så ut og der satt det en Bever familie under bilen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Oi, det var skummelt! Daniel Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg drev å tok opp en sånn durudung tchh lyd(sånn trommelyd etter et bra poeng) på mobilen. Da jeg skulle høre på den kom det "durudung tchh Thomas!". Var ingen i rommet som het thomas og heller ingen som hadde lik stemme som han i lydklippet.. Litt sånn som den historien med jenta som tar bilde av seg selv i speilet og så er det en gutt i bakrunnen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) IIsj! Var en gang jeg stod å pussa tennene før jeg skulle på skolen. Jeg stod rett fram å så i speilet, men tok å snudde meg litt.. Nesten sikker på at jeg så en mann gå forbi rett utenfor døra .. Skummelt det når du er helt alene i en mørk kjeller! Endret 22. april 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå