Gå til innhold

Nytt forum


Anbefalte innlegg

Jeg sier som Otto Jespersen sa om en person: JEG HATER denne smiley: :lol: . Det er den værste mest tåpelige idiotiske smiley jeg har sett på disse phpbb2 forumene (jeg er på noen flere forum som bruker samma versjon) Denne smiley er HELT feil! HVEM sin overleppe VIBRERER slik når man ler? Jeg får rett og slett FNATT av denne smiley!

 

Ble en del CAPS der men jeg kauker ut disse ordene i min største forargelse! Skift denne invalide smiley med en gang!

 

Ellers er dette forumet mye bedre enn det forrige, både med tanke på design, muligheter og hastighet.

 

God Jul...

 

(den smileyen....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Ved stanard "board style" så ser en ikke forskjell på meldingene eller forumene. Bare en stor masse med tekst. Fiks det. Sett standard som "Hardware" eller noe, eller fiks det slik at subsilver er normal.

 

Btw: Dette kan fikses manuelt via Profile.

 

2: Jeg mistet akkurat oversikten over de fem siste postene på hovesiden, hardware.no. Måtte gå inn på forumet får å lete etter posts..

Lenke til kommentar

Har samlet opp noen svar:

 

- Smileys: Akkurat nå har jeg faktisk betydelig viktigere ting å ta meg til enn å rette opp smileys :-) Ja, vi har mulighet til å gjøre dette, og jeg skal se hva vi kan få gjort med saken etterhvert.

 

- critical error: Gjorde en innsats i går for å få bukt med dette problemet. Meld ifra dersom den dukker opp igjen.

 

- "en manns" quoting: Vet ikke helt hva denne personen har gjort. Frames-versjonen er nå dessuten lagt ned, så det problemet har vi ikke lenger. Uansett skal ikke frames-versjonen generere HTML slik det er gjort i dette tilfellet.

 

- God jul alle sammen! :-)

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Forumet har vokst på meg, liker det bedre og bedre. Har to ting jeg vil utsette på det nå:

[*]Det mangler ett ledd i navigasjonslinjen øverst. f.eks: hvis jeg er i

off-topic->annet så er det ikke en link til bake til off-topic. Dette har blitt tatt opp tidligere, så jeg lar det ligge intill videre.

[*]Hvis jeg har lest en hel tråd, kommer tilbake sener og det har kommet nye svar, så blir ikke de postene jeg har lest skjult. altså jeg må selv huske hvor jeg var i tråden. det blir for mye for hjernen min.

 

Ellers er jeg veldig fornøyd. Det er jo super kjapt, lekkert etc. Funker allerede bedre enn andre phpbb2 forum jeg har vært på.

 

Jeg vil forresten ha tilbake frames :) hinthint :p

Lenke til kommentar
Forumet har vokst på meg, liker det bedre og bedre. Har to ting jeg vil utsette på det nå:

[*]Det mangler ett ledd i navigasjonslinjen øverst. f.eks: hvis jeg er i

off-topic->annet så er det ikke en link til bake til off-topic. Dette har blitt tatt opp tidligere, så jeg lar det ligge intill videre.

 

Sier meg enig i det punktet der. Dette savnet jeg og på det gamle forumet, eneste løsningen fant jeg ut var og gå inn på den siden som tilhørte den forumdelen...

 

Rockin' around the Christmas three....

Lenke til kommentar
Hvor er det blitt av gode gamle "siste 24 timer på forumet"?

 

Gå ut til hovedsiden av forumet. Oppe til høyre er det en slik funksjon. Er det mulig å kunne ha denne tilgjengelig hele tiden? Den er praktisk :)

Det er for "ubesvarte innlegg". Jeg vil jo gjerne liste opp de jeg også har svart på. Jeg vil rett og slett liste opp alle innlegg, slik som før. Og jeg vil helst også ha muligheten til å kunne filtrere ut, og kun vise siste innlegg fra spill-delen av forumet (som før).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...