amund Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Dette er den første meldingen som postes fra nettverkets nye forum, phpBB2. Forhåpentligvis forsvinner mange av problemene vi har slitt med den siste tiden når vi nå presenterer en oppgradert versjon. Dessuten vil vi minne om at det nye forumet har en rekke forbedringer når det gjelder brukervennlighet. Vi er veldig spent på å se hvor god ytelsen er i phpBB 2 kontra versjon 1.4. Videre vil vi gjøre oppmerksom på at ikke alle søstersidene har fått forumet i sitt eget design enda. Håper dere vil bære over med oss inntil vi får de siste brikkene på plass. Håper dere får masse glede av det nye forumet! Mvh, Amund Espelien, [email protected] Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Ai, naice.. Men håper hastigheten øker denne gangen, ellers kan dere vurdere yabbSE som er litt raskere en phpbb og er ganske likt. Lenke til kommentar
amund Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Ai, naice..Men håper hastigheten øker denne gangen, ellers kan dere vurdere yabbSE som er litt raskere en phpbb og er ganske likt. Problemet med å gå over til et helt annet forum er at vi ønsker å ta vare på gamle meldinger. Hva ytelse angår er det alt for tidlig å si noe om dette enda. I løpet av kvelden vil vi imidlertid få en liten pekepinn på dette håper jeg :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Det var lekkert, men når vil frames versjonen være oppe å gå? Personlig så liker jeg 1.4 bedre enn 2, men det er sikkert en vanesak Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Kult litt mere options en i det gammle forumet. Ett spørsmål er det mulig for å legge in stikkys? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hvorfor er det forskjellig utseende på forumtet etterpå at du logger inn? Det virker helt teit ut. Edit...ok...det var theme du måtte ordne i profiler Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hvorfor er det forskjellig utseende på forumtet etterpå at du logger inn?Det virker helt teit ut. Ja det er mulig. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hvor er det blitt av gode gamle "siste 24 timer på forumet"? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Ser bra ut! Nå trenger jeg bare noen timer/dager på å bli kjent Uvante greire. Har nå tilbrakt flere måneder daglig på det gamle forumet. Gamle vaner er vonde å vende. Amund & Co, dere gjør en god jobb! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hva med smilyene...Må vi ha d tit phpbb2 smilyene? De er rett og slett gyselige. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 oioi.. dette var fint ja har gleda meg lenge til nytt forum nå. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hvor er det blitt av gode gamle "siste 24 timer på forumet"? Gå ut til hovedsiden av forumet. Oppe til høyre er det en slik funksjon. Er det mulig å kunne ha denne tilgjengelig hele tiden? Den er praktisk Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Ser bra ut, men savner de gammle smileyene . Den gode gammle ":D" er blitt byttet ut med noe skvip! Fint at jeg har giffen på FTP . Lenke til kommentar
amund Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Det var lekkert, men når vil frames versjonen være oppe å gå? Det er ikke sikkert vi kommer til å sette opp igjen frames-versjonen i det heletatt. Mvh, Amund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Og hva med den gammle forum-menyen som er til venstresiden? Skal den ha en funksjon eller? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Det er ikke sikkert vi kommer til å sette opp igjen frames-versjonen i det heletatt. Mvh, Amund Jaja, får bare venne meg til dette her da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Kommer nokk til å savne frames-versionen ja. Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Forandring fryder sier nå eg. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Denne versjonen var jo nice Lenke til kommentar
amund Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Hvor er det blitt av gode gamle "siste 24 timer på forumet"? Skal sjekke opp dette nærmere. I utgangspunktet ser det bare ut til at man har en "Vis uleste meldinger" når man er logget inn, men det skal være kurrant å liste opp "nye meldinger siste døgn" også. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå