Gå til innhold

ubuntu med intel 950 grafikk, laste ned drivere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har widescreen trenger du å installere programmet 915resolution, dette gjør du rett etter installajonen. Trykk på add/remove programs og skriv 915resolution, velg pakken og installer. Neste gang du restarter har du full widescreen.

8445432[/snapback]

 

 

Gjør det du sier her men den finner ikke '915resolution'

Så hva gjør jeg da? :)

 

 

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar
Vis du bruker Add/Remove-programs må du først velge at du vil vise "All tilgjengelig programvare"

8472472[/snapback]

 

 

Er akkurat det jeg gjør men den blir ikke funnet

 

Programmer->Legg til/fjern... --->All available aplications---> 915reso...

 

 

mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar

Gå opp på menyen i toppen å trykk på system -> Adminisration -> synaptic package manager, i menyen der velger du settings -> repositories, da får du opp ett vindu der du kan krysse av 5 "checkbox'er" er usikker på hvilken du må krysse av for å få 915resolution, jeg har krysset av alle, når det er gjort kan du søke etter 915resolution i synaptic (eller add/remove).

Beklager at jeg skriver dem på engelsk, har engelsk install på min å er usikker på hva det heter på norsk.

Lenke til kommentar
Gå opp på menyen i toppen å trykk på system -> Adminisration -> synaptic package manager, i menyen der velger du settings -> repositories, da får du opp ett vindu der du kan krysse av 5 "checkbox'er" er usikker på hvilken du må krysse av for å få 915resolution, jeg har krysset av alle, når det er gjort kan du søke etter 915resolution i synaptic (eller add/remove).

Beklager at jeg skriver dem på engelsk, har engelsk install på min å er usikker på hva det heter på norsk.

8473077[/snapback]

 

 

ok, takker

skal prøve det

 

mvh

Lenke til kommentar
Gå opp på menyen i toppen å trykk på system -> Adminisration -> synaptic package manager, i menyen der velger du settings -> repositories, da får du opp ett vindu der du kan krysse av 5 "checkbox'er" er usikker på hvilken du må krysse av for å få 915resolution, jeg har krysset av alle, når det er gjort kan du søke etter 915resolution i synaptic (eller add/remove).

Beklager at jeg skriver dem på engelsk, har engelsk install på min å er usikker på hva det heter på norsk.

8473077[/snapback]

 

 

Takker meget for hjelpen, det funket bra, fikk ws oppløsningen nå og

alt ble mye klarere på skjermen nå, var litt uklar tekst bla, men alt ser mye bedre ut.

 

takk takk..

 

 

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...