Gissan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Byttet ut headeren nå, hva synes du? Fikk inn litt gult hvertfall 8463548[/snapback] Utrolig mye bedre.. Stor forskjell fra det gamle. Bytt ut fargen på skriften, og kanskje bruk en litt mer spenstig font. Prøv med en veldig lys brunfarge (f.eks.) på skriften i menyen, og se hvordan det passer til headeren.. Ihvertfall - det bildet som header gjorde siden din virkelig mye bedre.. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Prøvde det med lys brunfarge på menyen, men skriften forsvant liksom i bakgrunnen. Jeg har vel et begrenset utvalg fonter til headeren i og med at det er skrevet i html og ikke i PS? Grunne til at jeg gjør det slik er søkemotorer. Så har noen en bra font så rop ut! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Prøvde det med lys brunfarge på menyen, men skriften forsvant liksom i bakgrunnen.Jeg har vel et begrenset utvalg fonter til headeren i og med at det er skrevet i html og ikke i PS? Grunne til at jeg gjør det slik er søkemotorer. Så har noen en bra font så rop ut! 8464173[/snapback] Nja, den passet kanskje ikke helt. Prøv 3-4 andre farger, og bestem selv hvilken du liker best. Deretter kan du spørre oss om hva vi mener.. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Jeg tror bare at jeg holder headeren simpel slik den er nå. Takk for all den gode hjelpen jeg har fått! Er veldig greit med veiledning når man er ny med design og koding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå