Raring Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har fått i oppgave i norsk å skrive en tale jeg kunne holdt i konfirmasjonen min, så jeg lurte på om det var noen her som hadde tips til en god start, slutt og kanskje noen morsomme poeng man kan legge til underveis... All hjelp er bra, da jeg står veldig fast her nå... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Bare følg disse punktene og ta med litt morsomme utsagn nå og da så går det bra. Hilsing til tilhørene Hva taleren føler akkurat nå Hva som har vært sagt Hva taleren synes om foreldre og søsken Gode venner i og utenfor familien Meningen med konfirmasjonen Gode venner på skolen Hjertelig takk til foreldre med en humoristisk vri En takk til gjestene Takk til alle Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har faktisk fått samme oppgave denne uka. Trenger hjelp jeg også. Spesielt hvordan man begynner og avslutter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Bare følg disse punktene og ta med litt morsomme utsagn nå og da så går det bra. Hilsing til tilhørene Hva taleren føler akkurat nå Hva som har vært sagt Hva taleren synes om foreldre og søsken Gode venner i og utenfor familien Meningen med konfirmasjonen Gode venner på skolen Hjertelig takk til foreldre med en humoristisk vri En takk til gjestene Takk til alle Endret 25. april 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 " Takk for alle de "fine" gavene...SKÅL! " Det enkle er ofte det beste vettu Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tror ikke norsklæreren blir særlig imponert av det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå