hishadow Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Skulle opprette et nytt domene, men satt litt fast på hvilke navn jeg burde velge. Så tok en titt på salgslisten over domenenavn da jeg fant følgende: http://www.domeneshop.no/?domain=vg&hierarchy=no&step=1 btw .. prisen er 500.000NOK. Hvordan er det domenenavnsalget egentlig fungerer? Lenke til kommentar
tole Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er nok noen som har sett sitt snitt til å ha det litt moro på vg's bekostning. Det domenet får du neppe kjøpe. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tja, har du 500k til overs er jo dette noe å bruke pengene på. Spørs om de selger da... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Er nok noen som har sett sitt snitt til å ha det litt moro på vg's bekostning. Det domenet får du neppe kjøpe. 8445317[/snapback] Tar jeg ikke helt feil, så må man faktisk ha kjøpt selve domenenavnet fra Domeneshop.no, for å kunne legge deg ut for salgs der. Så det virker som om det kan være ekte. Tok nok feil, gitt. Det virker uansett litt rart om de skal selge domenenavnet. Endret 22. april 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Da har iallefall jeg bestilt meg nytt domene. Det ble ikke vg.no iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå