hitokiri Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Denne lille dingsen gjør stereoanlegget ditt trådløst. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Grei nok, til en bra pris. Hvilken inngang er det man kobler det til stereo- anlegget? Aux eller noe annet? virker som at Sony-ericsson har jobbet litt med dette her, selv om jeg foretrekker kabel, fordi da blir det en smule bedre. Men dette er selvfølgelig smak og behag. Jeg får ikke opp linken til den Nokia AD-42W, men det kan hende det er min nettleser som ikke vil åpne den. Endret 22. april 2007 av kornelen Lenke til kommentar
temo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som vet om denne kan brukes med min SE W810i. Altså er det A2DP på min telefon? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kvaliteten kan selvsagt slaktes av en audiofil, men til oss vanlige mennesker fungerer det strålende. Lyden er støyfri, og behagelig å høre på, og du får normalt god mp3-kvalitet.Jeg mener dere fint kan være kritisk til lyden. Om man skal høre på musikk er det kjipt å ha et dårlig produkt. Og om lyden kan slaktes av en audiofil er det ikke noe godt produkt. Lenke til kommentar
Gng Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Jeg får ikke opp linken til den Nokia AD-42W, men det kan hende det er min nettleser som ikke vil åpne den. http://www.amobil.no/tester/tilbehor/nokia_ad-42w/33745 Endret 25. april 2007 av Gng Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Å gå tom for batteri er uansett verre enn å strekke en kabel og hva i svarte menes med god MP3-kvalitet? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 h0res greit ut når anlegget står på verandaen og du sitter og griller i hagen vertfall Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) lurer på når tlfer og hodetlf og annet utstyr kommer med bluetoot 2.1? det er da snart en liten stund siden standarden kom? edit:feil av meg Endret 26. april 2007 av megaloman Lenke til kommentar
G Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Med Bluetooth kan en vel bevege seg mellom sender og mottaker uten å miste for mye av båndbredden, eller hvordan fungerer dette i praksis? Lenke til kommentar
eidriaen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har kjøpt den og liker den veldig godt, bruker den i butikken hvor eg jobber. Eneste problemet er at eg må lade den hver dag, for hvis det er litt lite batteri så hakker musikken. Så fant ut eg kunne bare lade mens eg sender musikk til den, og det funket helt fint! Bare huske å dra ut lade kabelen før eg stenger siden den ikke skal lade døgnet rundt for å ikke ødelegge batterilevetiden Hadde tillfeldigvis en bluetooth emitter, som i teorien bør kunne sende musikk til den gjennom PCen, men ikke gjennom vanlig installasjon - må sikkert ha et annet program som kan gjøre det, noen som vet? BTW å bruke den dingsen i butikken hvor vi selger mobil-telefoner var faktisk ganske smart "Wow! Går det ant?! Hvor mye koster det"? Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan noen bekrefte eller avkrefte at denne saken vil fungere imot datamaskiner med blåtann adapter? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bare om blåtannadapteret støtter A2DP, noe ikke mange adaptere gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg