Sidemaal Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Noen som kan fortelle meg om det er mulig og bestemme at et bilde er akkurat så stor? For eksempel: Jeg har laget en logo i adobe PS som jeg vil at skal være akkurat 15 kb. Hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Prøv File --> Save for web. Du ser kor stor fila vil verte nede i venstre hjørne. Juster innstillingane so du får ynskja kvalitet/storleik. PNG er truleg best for logoar. Redigert: Flytta ein skråstrek som hadde hamna på feil stad. Endret 22. april 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Prøv File --> Save for web. Du ser kor stor fila vil verte nede i venstre hjørne. Juster innstillingane so du får ynskja kvalitet/storleik. PNG er truleg best for logoar. Redigert: Flytta ein skråstrek som hadde hamna på feil stad. 8445169[/snapback] Men jeg kan ikke velge AKKURAT 15 kb, eller? Hva må jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nei, du kan ikkje velge akkurat 15KB, men med litt prøving og feiling skulle det gå fint å kome ganske nær. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Nei, du kan ikkje velge akkurat 15KB, men med litt prøving og feiling skulle det gå fint å kome ganske nær. 8445284[/snapback] Ok, men takk for svar iallefall:P Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nei, du kan ikkje velge akkurat 15KB, men med litt prøving og feiling skulle det gå fint å kome ganske nær. 8445284[/snapback] Jo det går helt fint å velge 15kB, dvs den blir så nært opptil 15kB så mulig. Bare å presette filstørrelse. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Då beklager eg, det var eg ikkje klar over. Burde kanskje ikkje uttalt meg so bastant. Klarde ikkje hugse noko slikt, og eg sit ikkje på ei maskin med PS installert, so eg kunne ikkje sjekke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå