Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Xxxxxxxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint utgangspunkt du har der ja. Tåkelys gjør seg altid. Ligger ledningene der klare på alle Opeler?

8447607[/snapback]

Tror det ligger klart på alle opeler der det er plass til knapp for tåkelys

8448039[/snapback]

Hmm, artig. Teit at dem ikke spanderte 200 kr mer på bilen og solgte alle med tåkelys i utgangspunktet da. Men men, de måtte vel ha forskjeller på variantene.

Lenke til kommentar

Er nok kurante felger det der :) Grei størrelse uten at det trenger å gå utover komforten på dårlig vei. Sleng opp bilde av dem! :D Helst av hele bilen fra siden.

Astraen din kan bli fin den, er spent på hvordan den blir når du er ferdig med den. Det nye rattet var uten tvil kledelig og liker ideene dine så langt. Kan bli en pen og ren bil etterhvert har jeg troen på!

Lenke til kommentar
Fint utgangspunkt du har der ja. Tåkelys gjør seg altid. Ligger ledningene der klare på alle Opeler?

8447607[/snapback]

Mener at dette ligger klart, iallfall på ene siden, jeg startet monteringen av tåkelysene igår på min bil og da så heg fra undersiden at det var kabler klar for tåkelys på venstreside.

Så du trenger bare å legge kabler over til høreside, anskaffe en orginal bryter og rele til lysene :)

Lenke til kommentar

Kan hende, men jeg giddet ikke å anskaffe meg de orginale lyktene og kutte hull i støtfangeren, så jeg kjøpete noen andre fra mobilsentrum.no og strakk ny kabel osv.

For å være ærlig så syntes jeg ikke at det var så veldig trangt bakom fangern, det gikk ganske greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...