person Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=132...0til%20norge%29 tenk over dette... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Orka ikke se mer enn 30 sekunder av videoen. Forferdelig masete. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Glqo-pFvw1Q direkte link Jeg skjønte ikke helt hva budskapet var , men det var presentert på en utrolig plagsom måte . Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Haha. Hva er dette for no bull shit propaganda? "We are all slaves" Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hahahahaha, der fikk jeg meg en god latter :!: :!: Er det mening at man skal få lattekrampe av filmen? "We're all slaves" "Blame the goverment!" jævla paranoide folk. Endret 22. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er det den Illuminati videoen? Har den på DVD her. Var fryktelig masete ja, men det var litt interessant egentlig. Var ganske mye der som jeg synes var litt for usannsynlig til å være en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja vel, og hva var poenget her? Budskapet er vagt til å begynne med, og konstant gjentakelse gjør det ikke akkurat lettere å forstå. Det eneste jeg fikk med meg var at regjeringen i USA planlegger å sette i gang en revolusjon og stoppe den for å virke som om de er effektive eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Synes det var interessant video. Jeg synes faktisk at Regjeringen gjør mye galt, og prøver å kontrollere folket. De burde slutte å tenke på penger, og gjøre noe for det beste for jorden. Er så lei av de. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har nesten sett et minutt nå. For en masete film. Ser ut som den samme filmen som var på lost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå