spurspower Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 For 2 helger siden traff jeg en veldig søt jente og traff den samme jenta denne helga også, og vi fikk utvekslet telefonnumre Hvordan skal jeg kontakte henne uten å virke for innpåsliten(og heller ikke alt for desperat..hehe)? Skal jeg bare skrive "Hei, være med å finne på noe en dag?" Eller skrive at det hadde vært fint å bli bedre kjent med henne? HUff, jeg er ganske håpløs på sånt her Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Finne på noe en dag er minst harmløs og skummel. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Er jo ganske standard å skrive det. Men jaja, har vel ingenting å tape Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kan jo starte med "Hei. Takk for i går!" og så foreslå å treffes en dag til uka eller noe. Ganske harmløst, som Skilpadde sier. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Som skilpadde og Aidskake sier. Si at du hadde det hyggelig og spør henne om hun kunne tenkt seg å finne på noe. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Siden det er to helger siden, ville jeg lagt det til en hverdag. Jentene er ofte mye mindre stresset hvis du finner på noe med henne i uken, istedetfor i helgen. Det blir mye mindre "datefaktor" over det hele. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er jo ganske standard å skrive det. Men jaja, har vel ingenting å tape 8444902[/snapback] Vel, man må jo gjerne finne på noe med noen for å bli bedre kjent. Du kan formulere det akurat som du vil, men du blir ikke kjedlig eller uorginal av å foreslå noe slikt. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Wiiii! Vi skal treffes på torsdag Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hva ble det til at du skrev? Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 hva ble det til at du skrev? 8447867[/snapback] Først var det bare litt sånn snakk om gårsdagen så skrev jeg: "så kunne tenkt deg å finne på noe en dag der alkohol ikke er innvolvert?" Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Joa, men viser på en måte at han var seriøs og kunne tenke seg å bli bedre kjent med henne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Joa, men viser på en måte at han var seriøs og kunne tenke seg å bli bedre kjent med henne. 8448389[/snapback] Jeg sa jo aldri at han ikke var seriøs. Bare en morsom måte, litt original. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ja, tenkte jeg måtte ha en touch av humor..hehe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Humor er alltid pluss hos jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå