SkyMarshall Arts Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei igjen. Lenge siden jeg har laget noe nå - siden jeg var uten nett en periode. Men da ble iallefall denne her til. Ble utrolig lang og gaming-inspirert som vanelig. Prøvde en hel masse nye greier for moro skyld, og den ble kanskje litt sær til meg og være. Men her er den iallefall, så blir moro å høre hva dere syns. DOWNLOAD HER! Det jeg brukte til å lage denne låta var: Sequencer: FLStudio 7 XXL Hardware: NordLead II (til pad), Roland UA-4FX og RØDE NT-A1 til vokal og gitar Mastering: Adobe Audition 2.0 og Cubase SX3 (med varierende plugins) HovedBasslinje: reFX Vanguard (BS nrgBassline) Backup Basslinje: reFX Vanguard (BS Clubhopper MS) Synth Arpeggio: Native Instruments FM7 (Punchy Percsynth) Backup Arpeggio: Akkustisk Gitar Amiga Melodi:Peach neSynth (Patch 1: Overheat) ((kontrollert med sidewinder joystick) KorPads: Native Instruments Kompakt (Vocal WC AH-EH MOd Small) StringPads: Native Instruments FM7 (Ice Galaxy) Amiga Arpeggio: Quantum64, reFX QuadraSID og PEACH neSynth (sophia) Amiga Pads: Native Instruments FM7 (trance lead) Turrican Synth: PEACH neSynth (marumari) Tung Pad: NordLead II (hardware) MelodiSynth 1: Native instruments FM7 (Squarelead) MelodiSynth 2: Native instruments FM7 (Darkness Soundtrack) DX Synth: Native instruments FM7 (DX-Intro) Kick Egenkomponert, samplet gjennom Battery 2 Percussion 1: Egenkomponert, samplet gjennom NI KOmpakt Percussion 2: Egenkomponert. samplet gjennom reFX QuadraSID Snare, Hats og Trommer: Egenkomponert gjennom Battery 2 Vokal: Meg selv gjennom en RØDE NT-A1 og ramponert i Adobe Audition 2.0 og FLS7 Brukte 24%CPU og 1156 RAM Lenke til kommentar
LØD Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) .. Endret 8. februar 2013 av LØD Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Takk skal du ha ... var mye jobb med denne her. Men uten nett har man ikke stort annet å gjøre uansett. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 For meg så virker dette som en nøye gjennomtenkt produksjon, og jeg er imponert over kvaliteten i alle ledd. Jeg må si jeg virkelig føler hva du har ønsket å få frem i denne produksjonen, hele sangen er fylt med skjel.. Det er mulig at en må ha opplevd denne "amiga" epoken for å forstå hva jeg egentlig mener eller prøver å forklare, men for oss så er dette soleklart. får stoppe nå før nostalgiudyret banker på døra Fortsett det gode arbeidet SkyMarshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Takk skal du ha! God feedback det der ... makes me happy Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jepp liker sangen, meen jeg var kanskje ikke så stor gamer på den tiden akkurat nei (90-modell). Så jeg faller litt bak siden jeg ikke er så kjent med melodien og slikt Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Leverer bra som alltid... Liker ikke slik musikk, men jeg klarer å høre at det er bra;) Likte Chevrolet Beretta mye bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå