Gå til innhold

Colin DIRT -Car Damage- sykt bra.


teekej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et forslag til enda bedre skademodell i bilspill.

 

Du krasjer i stor fart. Det kommer opp "you died" på skjermen. Å maskinen riper da opp spillet som en slipemaskin, slik at du aldri kan spille det igjen pga du er jo dau.

 

da har vi god realisme :D

8447421[/snapback]

 

Funksjonen for å ripe opp plata er jo allerede integrert i 360'n :D

Lenke til kommentar
Funksjonen for å ripe opp plata er jo allerede integrert i 360'n  :D

8450844[/snapback]

HAHA!

har jeg personlig ikke merket noe av.

8450944[/snapback]

Integrert cd-killer

 

Utrolig vanskelig å se om spillet blir skikkelig realistisk eller arkade-aktig. Codemasters hevder å ha gått helt vekk fra den tidligere CMR fysikken, (noe som ikke var bra i 3 - 5'ern av CMR, 1'ern og 2'ern derimot var bra, for sin tid)

det mest realistiske spillet de har laget har blitt sagt.

Dirt is easily the most realistic-handling game we've ever done, and yes, it;s slidey but it's very much dependent on driving style. when capping a video such as that you do tend to get a bit of "showboating".

 

It;s our intention, as we move towards release, to make a series of videos of the game just being played from the gameplay POV- may not be full stages as that may be a little long, but will be unedited save for top 'n' tail and will show off the physics as they are (which, even If I say so myself, is pretty bloody good).

_________________

Rich Tysoe

Motorsport Community Liason

Codemasters

Det skal prøves ut i allefall, heldigvis er det multi. Så for meg blir det en PS3 versjon, og la oss håpe det støtter Logitech G25 fullt ut.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir spennede å se hvor god skade modell dette spillet har. Richard Burns hadde en meget omfattende skade model, som gjorde bilen umulig å kjøre. Du kan jo t.o.m bli ødelagt som sjåfør og må hentes ut med helikopter i RBR.

 

Derfor blir det spennende å se hva Dirt kan gjøre, om det blir så realistisk som det tilsier eller om det blir "yet another Collin" spill, hvor du kan kjøre villtulling i skauen uten å få så mye som en skade på bilen.

 

Det skal dog de andre Collin spillene ha, det er mye mer morsomt å "fyllekjøre" i de spillene enn RBR.

8447979[/snapback]

 

Det viste jo videoen ganske tydelig at det ikke blir da..

Lenke til kommentar

Man kan visst ikke se andre spillere over xbox live, man kjører alene og ser de andres progresjon på sånn stripe på skjermen. Ikke noe voice-chat heller ettersom jeg forsto. Det er jo sånn i ordentlig rally også, men de kunne jo gitt spillerne et valg. Jeg syns det er mye morsommere å kjempe side om side med kompiser, ikke bare se dem på ei linje.

 

Gamespot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...