Kaeso Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Mener å ha sett en trailer en stund etter at Farenheit bølga hadde lagt seg. Spillet var rimelig nok ikke Farenheit 2, men det var samme folka som stod bak. Traileren viste en dame på et kjøkken med som mot slutten holdt en revolver mot hodet. Såg ganske bra ut. Er dette spillet avlyst eller? Finner ikke det ikke igjen. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Mener å ha sett en trailer en stund etter at Farenheit bølga hadde lagt seg. Spillet var rimelig nok ikke Farenheit 2, men det var samme folka som stod bak. Traileren viste en dame på et kjøkken med som mot slutten holdt en revolver mot hodet. Såg ganske bra ut. Er dette spillet avlyst eller? Finner ikke det ikke igjen. 8444406[/snapback] Du tenker på Heavy rain, den traileren du så var så vidt jeg vet bare en techdemo for å vise frem motoren til spillet (som var i og for seg imponerende). Spillet er fortsatt på vei, men det er vel ikke satt noe release dato på det ennå. "According to the developers, the game "Heavy Rain" is currently in development for PlayStation 3, Xbox 360, and PC platforms." Linky Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Gode nyheter! Har trua på det her! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ber til høyere makter om Badalamenti lager musikken til dette også da musikken i Fahrenheit var 80% av opplevelsen... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ber til høyere makter om Badalamenti lager musikken til dette også da musikken i Fahrenheit var 80% av opplevelsen... 8580289[/snapback] Yup, soundtracket til det spillet var genialt. Fahrenheit var generelt et veldig godt spill Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Fahrenheit var en mektig opplevelse. Gleder meg til nye eventyr fra den kanten. Skulle ønske vi kunne fått F2, men spillet solgte vel ikke akkurat til platina. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, jeg vet ikke hvor mye det solgte, men håper nå at det var en del. Spillet synes jeg å huske fikk litt oppmerksomhet når det ble lansert, pluss at det fikk generelt gode kritikker. Håper helt klart på en oppfølger selv. Spillet de lagde før er også absolutt verd å prøve, det het "The nomad soul" og jeg var i alle fall hekta. Tror det var det første (og eneste?) spillet som hadde en virtuel konsert, og det med David Bowie av alle personer, eller David Bowies karakter/avatar for å være mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå