Gå til innhold

Ny telefon, 2k m/ Netcom Youngtalk

Anbefalte innlegg

Hei!

Som mange andre har jeg en Nokia 6280 som nå har valgt og ta sitt eget liv. Jeg gidder ikke sende den inn til rep, da abonementet gikk ut i Mars og jeg vil ha noe nytt.

Som Emnetittelen sier, ser jeg etter en telefon med Netcom Youngtalk (trådløs familie, eneste passende abonement) til 2k +/-. På www.netcom.no/familie kan man få en N73 til 1400,- med nevnte abonement og da blir det jo litt til minnekort også.

K800i vil jeg ikke ha da den er litt for "gammel" til at jeg vil binde meg til den i ett år. Jeg vil gjerne ha en smarttelefon, men kan også ta non-smarttelefon hvis den har god javaytelse.

Har også sett på w880i, selv om jeg bryr meg mer om ytelse enn design. Har litt lyst på 5700 men jeg klarer meg ikke uten mobil særlig mye lenger (se testuken til Amobil :ohmy: ).

Er det noen andre gode alternativer der ute? Kamera er ikke viktig så lenge det ikke er dårligere enn på 6280 og 240*320 på skjermen er ett minstekrav. Design og vekt er likegyldig, men candybar er og foretrekke.

Telefonen skal bli brukt mye til musikk med dette her, så a2dp hadde ikke gjort noe. Noen som har noen anbefalinger? Takk for alle svar!

Laland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...