Gå til innhold

NOKIA E65 - Tips om alt, programmer, temaer o.l

Anbefalte innlegg

Hei, hatt min E65 i to ukers tid nå, storfornøyd med den.

Lurer på om noen av dere andre med samme telefon har tips til noen bra programmer?Forbedringer?noen stilige temaer? kjører Black Pearl som jeg fant i en annen tråd her...

Takker og bukker:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner en bitteliten, enkel funksjon min 6230 hadde. Da tastelåsen var på kunne jeg trykke på legg-på-tasten for å få lys på skjermen i tre sekunder. Da kunne jeg kjapt og enkelt sjekke klokke og evt innkomne meldinger o.l.

Annet enn det er jeg storfornøyd. Har hatt telefonen i tre dager nå, og har installert diverse spill og programmer og alt funker veldig bra. Liker formen på telefonen svært godt - alt er skrudd godt sammen, slideren finker bra og knappene er gode. Å gå fra S40 til S60 var svært bra. Elsker menysystemet og muligheten for å kjøre ting i bakgrunnen.

WLAN har jeg ikke fått prøvd ut enda, for nettet på kasserna jeg bor på er skjult og passordbeskyttet og mer til.

Angående tema, så har ikke jeg greid å finne et som jeg liker like godt som Nokia-temaet som var forhåndsinstallert.

Lenke til kommentar

enig i det, WLAn fungerer overraskende bra... Sjekk ut Black Pearl temaet som ligger på forumet her, passer dødsbra til utseende på telefonen... Er vel basert på det standard blå "nokia" temaet.. bare svart.. superbra

Lenke til kommentar
Jeg savner en bitteliten, enkel funksjon min 6230 hadde. Da tastelåsen var på kunne jeg trykke på legg-på-tasten for å få lys på skjermen i tre sekunder. Da kunne jeg kjapt og enkelt sjekke klokke og evt innkomne meldinger o.l.

Trykk på av/på knappen... da kommer det lys i displayet...

Ikke så godt plassert som på en 6230 sikkert, men bedre enn å skyve opp og igjen...

Lenke til kommentar

Trykk på av/på knappen... da kommer det lys i displayet...

Ikke så godt plassert som på en 6230 sikkert, men bedre enn å skyve opp og igjen...

8445514[/snapback]

Ja, jeg fant også ut det da jeg trykket på alle knappene som var da jeg prøvde å finne ut om det fantes en liknende funksjon. Men det blir jo ikke det samme, for knappen sitter veldig vanskelig til.

Black Pearl og Black Pearl Fire var gode temaer, men på telefonen liker jeg lysere farger.

Nå må jeg bare finne et stoppeklokke/nedtellingsprogram ;)

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med å oppdatere musikkfiler jeg har på minnekortet så jeg kan se de i musikkspilleren. Noen som kan hjelpe meg, evt anbefal mp3-avspillerprogramvare som er verdt å kjøpe/laste ned?

8451012[/snapback]

Når du åpner musikkspilleren etter å ha lagt inn mp3 på minnekortet får du ikke da spørsmål om å oppdatere musikkbibliotek? Alternativt - trykk valg og sjekk om du får en valgmulighet for oppdatering?

mag

Lenke til kommentar

Er nettopp det jeg gjør men oppdateringen fortsetter i det uendelige uten at nye sanger legges til. Hadde den på i to timer uten at det skjedde noe. Prøvd å ta ut batteri, minnekort og skrudd av og på telefonen, men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd problem med at der ikke er lys i tataturet på E65? Har kjøpt 3 stk på jobben og alle har defekt tastaturlys.. Er lys i de øverste knappene under skjermen, men ikke talltastene.

Har prøvd sbåde oft- og hard reset, men hjelper ikke, er surt å måtte sende inn helt nye telefoner pga. dårlig kvlitetssjekk fra Nokia.

Lenke til kommentar

Lyset på alle talltastene fungerer utmerket på min E65.

Ellers må jeg si meg veldig fornøyd med modellen, har ikke hatt Nokia på en stund, og skulle kjøpe N95. Det ble den største nedturen på mange år, snakk om plastic fantastic... :thumbdown: Kvalitetsfølelsen var helt på bunn, selv om den var stappet med funksjoner nytter det jo ikke hvis skallet ikke holder samme kvalitet.

Derfor ble det E65 i stede da jeg var i handlemodus, og skal si det er forskjell på kvalitetsfølelsen i forhold til N95. :thumbup:

Sparte litt penger også der gett he he.

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd problem med at der ikke er lys i tataturet på E65? Har kjøpt 3 stk på jobben og alle har defekt tastaturlys.. Er lys i de øverste knappene under skjermen, men ikke talltastene.

Har prøvd sbåde oft- og hard reset, men hjelper ikke, er surt å måtte sende inn helt nye telefoner pga. dårlig kvlitetssjekk fra Nokia.

8533119[/snapback]

E65 har en lysmåler som deaktiverer tastelys og setter ned lysstyrken i skjermen dersom lysforholdene tillater det. Forsøk å ta med telefonen inn i et mørkt rom og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

8533119[/snapback]

E65 har en lysmåler som deaktiverer tastelys og setter ned lysstyrken i skjermen dersom lysforholdene tillater det. Forsøk å ta med telefonen inn i et mørkt rom og se om det hjelper.

8548237[/snapback]

Eller bare sett fingeren over lysmåleren.

Jeg er veldig interessert i E65! Men hvordan er det med synkronisering mot Outlook? Går det automatisk uten noe ekstra programvare? Tenker da på både mail og kalender?

8514112[/snapback]

Du kan som nevnt bruke Nokia PC Suite, men hvis du er koblet opp mot en Exchange-server, så kan du bruke programmet Mail For Exchange. Da blir mail, kalender og kontakter automatisk synkronisert fortløpende eller når du selv ønsker. Dette skjer uten at du må koble deg til PCen. Det er for øvrig også en operatøravhengig tjeneste som du må betale for.

Lenke til kommentar
Hvor fant dere pearl black temaet til E65? Jeg fant pearl black tråden men får bare feilmelding når jeg skal installere det temaet som ligger der

8551210[/snapback]

Hva er feilmeldingen da?

8558616[/snapback]

Kan ikke installeres pågrunn av sertifikatfeil...

Lenke til kommentar

Dette er et velkjent problem på Symbian telefoner. Det er bare sikkerhetsinnstillingene dine som er litt for strenge:

Meny ->Progam behandling->[Valg]->Innstillinger->Endre deretter [Prog.vareinstallering] til [alle] istedet for [kun signerte].

Dette løser ihvertfall prpblemet på N-serien og jeg vet det virker på E61. Det er mulig det kan se litt annerledes ut på E65, men det er nok noe liknende i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...