Josh! Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Skal lage en presentasjon i Microsoft PowerPoint 2003, der jeg skal få en logo som er midt på skjermen i det første lysbildet til å krympe og flytte seg til opp i venstre hjørne og være der resten av presentasjonen. Hvordan skal jeg gjøre dette? Jeg får den til å flytte seg opp opp hjørnet ved å tegne en bevegelsesbane, men klarer ikke å få den til å krympe. Takker for svar Lenke til kommentar
vegarduy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei, 1. Du har sikkert skjønt at logoen må plasseres inn i de neste slidene manuelt, den blir ikke værende etter du har krympet/flyttet den. Her må du bare prøve deg frem for å få den riktige størrelsen. 2. Krympingen skjer ved å bruke effekten "Grow/Shrink" som ligger under "Emphasize"-effektene (Jeg har bare engelsk Office, men det er uansett de gule effektene i custom animation). Her kan du skrive inn antall % størrelse. Hvis den effekten starter "With previous", vil du få den ønskede effekten. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Takk, fungerte bra :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå