DawnDusk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hei! Har veldig lyst å flytte til Canada og starte min utdannelse der, etter at jeg var der på ferie. Men hvordan er det for en nordmann å bo i Canada etter utdannelsen? Er det vanskelig å få oppholdstillatelse? Sånn generelt, hvor vanskelig er det å få oppholdstillatelse? Det yrket jeg utdanner meg til er etterlengtet der, så jobb er greit å få - kommer tillatelsen sammen med jobben? Har selvsagt 100% rent rulleblad. Endret 22. april 2007 av freq_flyer Lenke til kommentar
joxer Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Uten rulleblad vil det antageligvis gå greit og få oppholdstilatelse, Ville vært mer bekymret for kulda skal jeg si deg. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei! Har veldig lyst å flytte til Canada og starte min utdannelse der, etter at jeg var der på ferie. Men hvordan er det for en nordmann å bo i Canada etter utdannelsen? Er det vanskelig å få oppholdstillatelse? Sånn generelt, hvor vanskelig er det å få oppholdstillatelse? Det yrket jeg utdanner meg til er etterlengtet der, så jobb er greit å få - kommer tillatelsen sammen med jobben? Har selvsagt 100% rent rulleblad. 8444143[/snapback] Åssen jobb er det snakk om? Litt gøy å høre Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Snakket med noen flygere der, og de mente sjansene var gode for å få jobb når jeg blir ferdig med flyutdannelsen min Endret 22. april 2007 av freq_flyer Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Uten rulleblad vil det antageligvis gå greit og få oppholdstilatelse, Ville vært mer bekymret for kulda skal jeg si deg. 8444281[/snapback] Det avhenger jo litt av hvor han har tenkt seg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ville vært mer bekymret for kulda skal jeg si deg. store deler av Canada ligger sør for Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå