EdvardVIP Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Tror det er den som heter Miniclubman som 12,5 fot. Har en Yamaha V-max jr. 9.9 trimma til 15. Hvor fort vil denne båten gå med denne motoren? Er denne båten god i vannet? Er sikker på at noen kommer til å si jeg skal kjøpe større motor, men jeg er bare 14, så jeg kan ikke ha større motor, for å få det sagt. Endret 22. april 2007 av EdvardVIP Lenke til kommentar
Golito Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 du svarer vel egentlig deg selv i posten shakespeare er ganske tung og vil gå dass med den motoren.. Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tror det er den som heter Miniclubman som 12,5 fot.Har en Yamaha V-max jr. 9.9 trimma til 15. Hvor fort vil denne båten gå med denne motoren? Er denne båten god i vannet? Er sikker på at noen kommer til å si jeg skal kjøpe større motor, men jeg er bare 14, så jeg kan ikke ha større motor, for å få det sagt. 8444055[/snapback] Jeg har en shakespeare 12,6 og det er en meget stødig og god båt. Jeg hadde en suzuki 25hk 2-takt på den men solgte den nettopp fordi den var for liten til båten syntes jeg... skaffet meg da en suzuki 40hk 4-takt og regner da med at jeg skal få 32-35 knop.. det er vel svar nok tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå